سازمان حمل‌ونقل پیشانی شهرداری و نقطه تماس اصلی با مردم است

خبرگزاری مهر شنبه 21 تیر 1404 - 13:08
همدان- فرماندار همدان گفت: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری به دلیل ارتباط مستقیم با شهروندان نقش مهمی در سنجش رضایت یا نارضایتی مردم از شهرداری ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی در دیدار با سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری همدان صبح شنبه با اشاره به اهمیت جایگاه این سازمان در ارتباط مستمر با شهروندان اظهار کرد: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر، نخستین بخش شهرداری است که مردم بیش از همه با آن سر و کار دارند و رضایت یا نارضایتی شهروندان مستقیماً به عملکرد این مجموعه بازمی‌گردد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیران شهری و نیروهای فعال در این حوزه افزود: این فرصت بسیار خوبی برای ارتقای خدمات حمل‌ونقل و ارائه چهره‌ای مطلوب از مدیریت شهری است.

فرماندار همدان عنوان کرد: امیدوارم با تلاش بیشتر و همدلی بین دستگاه‌ها، شهر همدان در حوزه حمل‌ونقل نیز به الگویی شاخص در کشور تبدیل شود.

سیدصادق پورسینا، سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری همدان نیز با اشاره به تعاملات مثبت گذشته، گزارشی از عملکرد و طرح‌های مؤثر این سازمان در حوزه حمل‌ونقل بار ارائه داد و یادآور شد: ما خود را سرباز مجموعه مدیریت شهری دانسته و خدمت‌رسانی به مردم را در اولویت می‌دانیم.

پورسینا همچنین تأکید کرد: پیشبرد پروژه‌های حمل‌ونقل شهری، مستلزم حمایت و تعامل نزدیک با مجموعه فرمانداری و سایر دستگاه‌های مسئول است تا بتوان با ارائه خدمات بهتر، رضایت مردم را بیش از پیش جلب کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.