به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، قرار گرفتن ایران در جمع ۲۰ کشور نخست، نشانگر ظرفیتهای بالقوه گردشگری، سیاستگذاریهای هوشمندانه، توسعه زیرساختها، نقشآفرینی بخش خصوصی و تصویرسازی مثبت از ایران در سطح جهانی است.
محسنیبندپی تأکید کرد: این موفقیت، حاصل همافزایی ملی و بهرهگیری از ابزارهایی، چون «ویزیتایران» است که باید از یک سامانه اطلاعرسانی صرف، به پایگاه برند ملی گردشگری و ابزاری برای دیپلماسی عمومی تبدیل شود.
او در ادامه از برنامههایی، چون بازطراحی ساختار و محتوای سایت، ایجاد راهنمای هوشمند سفر، بهرهگیری از شبکههای اجتماعی و تولید محتوای چندرسانهای با مشارکت نخبگان خبر داد.
معاون گردشگری در پایان ابراز امیدواری کرد با تداوم همکاریهای بینبخشی و روایت هوشمندانه از جاذبههای ایران، مسیر تثبیت جایگاه کشور در بازار جهانی گردشگری هموارتر از همیشه دنبال شود.