سندرز: ۲۲ میلیون آمریکایی غذایی برای خوردن ندارند

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 10 فروردین 1400 - 12:12
سناتور مستقل سرشناس آمریکایی با اشاره به وخامت اوضاع اقتصادی کشورش گفت که ۲۲ میلیون آمریکایی غذای کافی برای خوردن در اختیار ندارند.
سندرز: ۲۲ میلیون آمریکایی غذایی برای خوردن ندارند

به گزارش ایسنا، به نقل از المشهد العربی، برنی سندرز، سناتور مستقل آمریکایی با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: طی دوره شیوع ویروس کرونا ده‌ها میلیون آمریکایی از کار بیکار شده‌اند.

وی اظهار کرد: ۱۰ میلیون آمریکایی در پرداخت اجاره تأخیر دارند و ۲۲ میلیون دیگر می‌گویند که غذای کافی برای خوردن ندارند.

سندرز در ادامه نوشت: علی‌رغم این وضعیت اما امروز در آمریکا شماری از میلیاردرها ۱.۳ تریلیون دلار ثروتمندتر شده‌اند و این نشان دهنده یک اقتصاد پوشالی است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.