« اعتماد سازی در صنعت بیمه»
در سهماهه نخست سال ۱۴۰۴، شرکت بیمه دی موفق شد با ثبت فروش ۳۴ هزار میلیارد تومان حق بیمه، رتبه نخست را در میان شرکتهای بیمه کشور به دست آورد. این میزان فروش، رشد ۷۳ درصدی داشته و حتی از مجموع فروش بیمه دی در کل سال ۱۴۰۳ نیز فراتر رفته است.
این موفقیت چشمگیر را میتوان نتیجه ترکیبی از اعتماد مردم، برنامهریزی دقیق و مدیریت هدفمند دکتر...
« اعتماد سازی در صنعت بیمه»
در سهماهه نخست سال ۱۴۰۴، شرکت بیمه دی موفق شد با ثبت فروش ۳۴ هزار میلیارد تومان حق بیمه، رتبه نخست را در میان شرکتهای بیمه کشور به دست آورد. این میزان فروش، رشد ۷۳ درصدی داشته و حتی از مجموع فروش بیمه دی در کل سال ۱۴۰۳ نیز فراتر رفته است.
این موفقیت چشمگیر را میتوان نتیجه ترکیبی از اعتماد مردم، برنامهریزی دقیق و مدیریت هدفمند دکتر هادی عبدالهی، مدیرعامل بیمه دی دانست. در طول مدت مدیریت دکتر عبدالهی، تمرکز ویژهای بر تحول دیجیتال، افزایش بازده سرمایهگذاری و ارتقاء توانگری مالی صورت گرفته است؛ مسیری که جایگاه بیمه دی را در صنعت بیمه کشور تقویت کرده و موجب افزایش سطح رضایتمندی بیمهگذاران شده است.

کارشناسان معتقدند که استمرار این روند میتواند بیمه دی را به یکی از پایدارترین و نوآورترین شرکتهای بیمه در ایران تبدیل کند
منبع خبر "
شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.