یک شاهکار تبلیغاتی از نوکیا، با شعار "لنزت کارشو بلده، تو فقط لم بده و ثبتش کن!". این تبلیغ با تمرکز بر کیفیت زوم در شرایط دشوار و مقایسه غیرمستقیم با رقبا، تصویری از نوکیا به عنوان برندی قابل اعتماد و بینیاز از هیاهو میسازد و نشان میدهد که چگونه میتوان پیامی قوی را به بهترین شکل ممکن منتقل کرد. در این فیلم گوشی نوکیا لومیا 1020 با ماژول 41 مگاپیکسلی سال 2013 و لنز کارل زایس خیلی راحت و البته واقعی دوربین آیفون و گوشی های سامسونگ را به سخره می گیرد.


پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.