به گزارش همشهری آنلاین، مدیر ارتباطات و برند گروه انتخاب در اینباره به دیجیاتو گفت: «خدمات پشتیبانی نرمافزاری و تعویض گیرنده داخلی مرتبط با این اختلال بهصورت رایگان حتی به تلویزیونهای خارج از گارانتی ارائه میشود، مگر اینکه دستگاه از قبل مشکل سختافزاری دیگری داشته باشد.»
به گزارش دیجیاتو، «عادل دهدشتی» با بیان اینکه بسیاری از افراد عبارت «خدمات تلویزیون اسنوا» را در اینستاگرام جستجو میکنند، توضیح داد: «این اقدام اشتباه است چون در اینستاگرام چند مجموعه برای این کار پیدا میشوند که اعلام کردهاند این خدمات را انجام میدهند، مردم هم با آنها تماس میگیرند درحالی که اینها نماینده رسمی انتخاب نیستند. بنابراین افراد برای دریافت خدمات رایگان فقط با سامانه ۱۶۹۹ تماس بگیرند.»
او با تاکید بر اینکه دریافت حتی یک ریال از طرف گروه انتخاب برای رفع مشکل اخیر تلویزیونها قانونی نیست، چنین اقدامی از طرف تکنسینهای اسنوا و دوو را فقط زمانی ممکن دانست که تلویزیون مشتری از قبل ایراد دیگری داشته است.