مالک روشنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار مرد: بر اساس اصل ۱۷۴ قانون اساسی و با تشکیل هیئت بازرسی، به صورت ۲۴ ساعته از پایانههای مرزی بازرسی صورت میگیرد.
وی بیان کرد: در این راستا، تمامی فعالیتهای دستگاههای خدماترسان به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) به دقت زیر نظر است.
روشنی اضافه کرد: هدف اصلی، ارائه بهترین خدمات به زائران است. در صورت بروز هرگونه مشکل یا کوتاهی در ارائه خدمات به زائران، مراتب را از طریق سامانه ۱۳۶ منعکس کنند تا بلافاصله مورد رسیدگی قرار گیرد.
مدیرکل بازرسی استان ایلام ادامه داد: رضایتمندی زائران خط قرمز سازمان بازرسی است و هیچ زائری نباید با خاطرهای ناخوشایند استان ایلام را ترک کند. این مرز متعلق به تمام مردم ایلام است و با هیچگونه منفعتطلبی شخصی که موجب آزردگی خاطر زائران و بدنامی استان شود، برخورد قاطع خواهد شد.
وی اظهار کرد: امید است با ارائه خدمات شایسته، شاهد حضور پرشورتر زائران در این مرز باشیم. بازدید از پایانه مرزی و بررسی روند خدماترسانی صورت گرفت. وضعیت کلی خدماترسانی مطلوب ارزیابی شد، اما بر لزوم آمادگی برای موج بازگشت زائران و تجهیز ناوگان حمل و نقل تاکید شد تا از معطلی زائران، به ویژه در گرمای هوا، جلوگیری شود.