افشای راز ساخت برند قدرتمند در یک کتاب

دنیای اقتصاد شنبه 18 مرداد 1404 - 00:07
دنیای اقتصاد: کتاب «ساخت برند قدرتمند» نوشته دیوید آکر با ترجمه مجتبی خردیار منتشر شد. مخاطب در این کتاب با 5 موضوعی آشنا می‌شود که در ساخت یک برند قدرتمند موثرند. آکر بر این باور است که هویت برند فراتر از یک لوگو یا شعار است.

 این کتاب به خواننده کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن مزایای احساسی، شخصیت برند و ارزش‌های سازمانی، هویتی متمایز و ماندگار برای برند خود خلق کند. 

همچنین مولف در «ساخت برند قدرتمند» به این سوال پاسخ می‌دهد که در دنیایی که همه چیز به سرعت در حال تغییر است، چگونه می‌توان هویت برند را پایدار نگه داشت؟

 آکر در ادامه می‌آموزد که چگونه برندهای اصلی و فرعی خود را به شکلی هماهنگ مدیریت کنید تا هم‌افزایی ایجاد شده و از سردرگمی مشتریان جلوگیری شود. این کتاب ابزارهایی را برای سنجش دقیق ارزش برند در بخش‌های مختلف بازار ارائه می‌دهد. در نهایت، کتاب «ساخت برند قدرتمند» به این سوال مهم پاسخ می‌دهد که یک سازمان برای رشد یک برند موفق، به چه ساختار و رویکردهایی نیاز دارد. همچنین داستان برندسازی خودرو ساترن که در این کتاب بررسی شده، شاهدی عملی بر قدرت اصولی است که مولف بر آنها تاکید کرده است. 

کتاب «ساخت برند قدرتمند» در ۴۰۲ صفحه و به قیمت ۶۰۰هزار تومان از سوی انتشارات سیته روانه بازار کتاب شده است.

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.