RR۱ روی شاسی نسل کنونی پورشه ۹۱۱ ساخته میشود. مشتری میتواند مدل معمولی یا توربو S پورشه ۹۱۱ را با دنده دستی یا اتوماتیک برای ساخت RR۱ انتخاب کند. رضوانی میگوید ساخت هر مدل چهار ماه زمان میبرد و تنها پنجاه دستگاه از این خودرو خواهد ساخت. به گزارش BBC، مدلی که رضوانی به عنوان نمونه تولید کرده، بر اساس پورشه ۹۱۱ «کاررا T» ساخته شده و قدرت موتورش به ۶۸۷ اسب بخار افزایش یافته است. قویترین مدل RR۱ که بر اساس پورشه توربو S ساخته میشود ۷۵۰ اسب بخار قدرت دارد و رضوانی میگوید شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعتش دو ثانیه است.
فرم مدرن نسل کنونی پورشه ۹۱۱ در RR۱ حفظ شده، اما ظاهر خودرو با چراغهای گرد کوچک و بال بزرگ عقب تا حد زیادی به پورشههای کلاسیک و مخصوصا مدل ۹۳۵ شبیه شده است.خودرو را میتوان با رنگ تیم اتومبیلرانی «مارتینی ریسینگ» سفارش داد که از مشهورترین رنگهای پورشه ۹۳۵ در دهه هفتاد میلادی بود و به شباهت بیشتر RR۱ به این خودرو کلاسیک کمک میکند. رضوانی میگوید به جز درها، بقیه پنلها از نو طراحی شده و همه با فیبرکربن ساخته شدهاند. بدنه خودرو از ۹۱۱ معمولی پهنتر و ظاهر خودرو اسپرتتر است.
اتاق RR۱ هم مثل بدنهاش ترکیبی از گذشته و حال است. میتوان برای خودرو فرمان مسابقهای سفارش داد که داخلش چراغهایی است که با روشن شدن به راننده کمک میکند در بهترین زمان دنده را عوض کند. یک دستهدنده چوبی دستساز هم میتوان سفارش داد که آن هم یادآور مدلهای کلاسیک پورشه است. دو زمانسنج با آرم پورشه ساخت ساعتسازی «تگ هویر» هم روی داشبورد است که در کنار فناوریهای مدرن پورشه ۹۱۱ تضاد جالبی دارد.
روکش صندلیها را میتوان با هر طرح و رنگی سفارش داد و مشتری میتواند کلاه ایمنی با طرح و رنگ بدنه خودرو هم سفارش دهد.
خریداران علاوه بر خرید یک پورشه ۹۱۱ باید ۱۹۵ هزار دلار برای ساخت هر دستگاه RR۱ پرداخت کنند. این هزینه در صورت اضافه شدن امکانات سفارشی تا ۲۹۰ هزار دلار افزایش مییابد.قیمت ارزانترین مدل پورشه ۹۱۱ در آمریکا بیش از ۱۳۰ هزار دلار و قیمت پایه پورشه ۹۱۱ توربو کمی بیشتر از ۲۰۰ هزار دلار است.قیمت مدل کلاسیک پورشه ۹۳۵ در حراجیها تا بیش از پنجمیلیون و ۵۰۰ هزار دلار هم تخمین زده میشود.