به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران جزیره کیش با حضور مدیرعامل و مدیران شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای کیش در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی حزیره برگزار شدکه در این جلسه هم اندیشی ، عزتاله محمدی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری صمیمانه و مثبت خبرنگاران ، رسانههای محلی و ملی بر اهمیت تعامل و همکاری سازنده میان رسانههای جزیره و مجموعههای فرودگاهی و بندری کیش تأکید نمود .
عزتاله محمدی در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و همه خبرنگارانی که جان خود را در مسیر آگاهیبخشی فدا کردند، از همراهی و همکاری صمیمانه و مثبت خبرنگاران، رسانههای محلی و ملی با شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای کیش قدردانی نموده و گفت : خبرنگاری، صرفاً روایتگری رویدادها نیست؛ مسئولیتی است در مسیر توسعه، شفافیت و دفاع از منافع عمومی. بیتردید مسیر پیشرفت کشور، بهویژه در عرصههایی همچون حملونقل، زیرساخت، سرمایهگذاری و توسعه منطقهای که مطمئنا بدون همراهی اصحاب رسانه، کند و گاه بیثمر خواهد بود
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای کیش در ادامه این نشست با اشاره به تعهد شرکت در ارتقای کیفیت خدمات، رعایت دقیق استانداردهای بینالمللی از جمله ICAO و IMO و بهرهگیری از فناوریهای روز و هوشمندسازی فرآیندها افزود: شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای کیش با بهرهگیری از موقعیت استراتژیک جزیره و تعامل سازنده با نهادهای داخلی و بینالمللی، مأموریت دارد زیرساختها و خدمات حملونقل هوایی و دریایی کیش را به شکلی ایمن، کارآمد و نوآورانه مدیریت و توسعه دهد .
مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای کیش همچنین با اشاره به اهمیت بندر چارک بعنوان یکی از مهمترین زیرساخت های حمل ونقلی این جزیره طی سالهای اخیر که علاوه برخدمات دهی به گردشگران و فعالین اقتصادی ، در توسعه گردشگری، تجارت جزیره کیش نیز نقش زیادی داشته است گفت : باتوجه به اهمیت بندر چارک بعنوان یکی از مبادی اصلی ورود به جزیره کیش و در جهت رفاه حال گردشگران و خودروهایی که مقصد آنها جزیره کیش می باشد اهمیت ارتقاء سیستم سامانه ای پذیرش خودروها از بندر چارک به جزیره کیش و بالعکس در دستور کار شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای کیش قرار گرفته است که افزایش گیت ها، خدمات رفاهی، شناورهای مسافری و خودرویی، توسعه پارکینگ خودروها، رسیدگی به وضعیت نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی از جمله اقدامات انجام شده در بندر چارک می باشد.
عزتاله محمدی با بیان این که تسریع و تسهیل فرایندها برای ارائه خدمات ایده آل به مسافران مسیرهای دریایی یکی از شاخصه های مهم ارزیابی عملکرد شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای کیش است گفت: فروش بلیت از طریق سامانه آنلاین ticket.kishports.com اقدام موثری درجهت برنامه ریزی بهتر مسافران وکاهش ترافیک ورود وخروج از جزیره کیش در سالجاری است وهمچنین شماره تلفن چهار رقمی ۴۴۸۸-۰۷۶ به عنوان سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته برای گردشگرانی که قصد دارند از طریق دریایی وارد کیش شوند در نظر گرفته شده است .
در این نشست مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای کیش در پاسخ به سوالات خبرنگاران جزیره ، آمارهایی در خصوص عملکرد دو حوزه بنادر و فرودگاهها از نظر فعالیت های عمرانی ارائه نموده و این نشست با قدردانی از اصحاب رسانه جزیره کیش به پایان رسید.