اخذ رای با اصل مدارک هویتی انجام می شود

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 12:24
گنبدکاووس- رییس هیات نظارت بر انتخابات گلستان گفت: مردم شهرستان گنبد کاووس می توانند با ارایه اصل مدارک هویتی پنج گانه در پای صندوق رای حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا بهمنی‌نژاد صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم شهرستان گنبد کاووس می‌تواند با ارائه اصل مدارک هویتی پنج گانه در پای صندوق رأی حاضر شوند.

وی افزود: این مدارک هویتی شامل شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه رانندگی و کارت خدمت دوره ضرورت نظام وظیفه است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات گلستان گفت: در هر یک از شعب انتخاباتی مجلس شورای اسلامی شهرستان گنبد کاووس سه نفر به عنوان ناظر بر روند انتخابات نظارت می‌کنند.

وی یادآور شد: دو نامزدی که امروز با یک دیگر به رقابت می‌پردازند هر کدام ۲۲۵ و ۲۱۲ نماینده به عنوان ناظر در شعب اخذ رأی معرفی کردند که اکنون فعال هستند.

مشارکت بالای ۵۴ درصدی گلستانی‌ها در دور نخست دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باعث شد تا رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.