رونق بخشی به واحدهای تولیدی در راستای تحقق شعار سال

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 10:31
اردبیل- استاندار اردبیل گفت: در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» رونق بخشی به واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در اردبیل با جدیت دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی صبح پنجشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری اردبیل اظهار کرد: تأمین زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاران اولویت مهم دستگاه‌های اجرایی باشد و هیچ تاخیر و سهل انگاری در این راستا از سوی هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری برای رفع موانع ۱۷ طرح و واحد تولیدی استان اردبیل در این نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: تأمین زیرساخت‌های لازم همچون گاز، آب، برق، تلفن و اینترنت برای مجموعه‌های تولیدی مختلف که به ‌همت سرمایه‌گذاران در سطح استان اردبیل فعال می‌شوند جزو اولویت‌های مهم دستگاه‌های اجرایی است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل به‌ صورت ویژه در حوزه تأمین زیرساخت‌ها برای مجموعه‌های تولیدی اعم از گردشگری، صنعتی، کشاورزی و... که به‌ همت سرمایه‌گذاران فعال می‌شوند باید پای کار باشند.

عاملی افزود: تأمین زیرساخت گاز برای مجموعه‌های اقتصادی در هر زمینه قطعا باید در اولویت اصلی باشد و تعلل دستگاه‌های اجرایی مرتبط پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه استان اردبیل ظرفیت های مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد، گفت: هر رفتار و عملکرد ما در ماندگاری سرمایه گذار تاثیرگذار است و بر همین اساس باید تمام تلاش خود را برای جذب و ماندگاری بخش خصوصی در اردبیل به کار گیریم.

استاندار اردبیل تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم» را مهمترین اولویت دولت اعلام کرد و افزود: در استان اردبیل نیز تمام تلاش ما بر تحقق این شعار و رونق بخشی به واحدهای تولیدی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.