گروه صنعتی ایرانخودرو در ادامه رویکرد راهبردی خود برای ارتقای کیفیت محصولات و افزایش رضایت مشتریان، از مجموعه اقدامات ویژه در حوزه ضمانتنامه (گارانتی) و خدمات پس از فروش خبر داد.
به گزارش تحریریه صنعت
خبرگزاری صدا و سیما؛ ایرانخودرو جزییات جدیدی درخصوص دامنه ضمانتنامه ( گارانتی) محصولات جدیدش را اعلام کرده است که باعث میشود سطح خدمات به مشتریان به سمت جلب رضایت بیشتر مشتریان حرکت کند.
بر این اساس، گارانتی محصول جدید تارا با موتور توربوشارژ این شرکت که بهزودی وارد بازار میشود، به مدت سه سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر تعیین شده است.
همچنین برخی دیگر از محصولات جدید این شرکت که تولید آن در دستور کار قرار دارد، با گارانتی پنج سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر پیمایش و پنج سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر پیمایش عرضه خواهند شد.
بر اساس این برنامه، همچنین در راستای گسترش دامنه گارانتی همه محصولات این خودروساز، در صورت بروز ایراد موتوری تا پیمایش پنج هزار کیلومتر مطابق ضوابط، خودرو به طور کامل تعویض خواهد شد و در صورت بروز ایراد موتوری تا کارکرد ۱۰ هزار کیلومتر، مجموعه موتور خودرو به صورت کامل تعویض میشود.
همچنین در صورت بروز ایراد در گیربکس، تعویض کامل مجموعه گیربکس آن خودرو در پیمایش کمتر از ۱۰ هزار کیلومتر در دستور کار قرار گرفته است.
این اقدامات نشاندهنده عزم جدی ایرانخودرو در مسیر ارتقای کیفیت، پایبندی به حقوق مشتریان و همسویی با استانداردهای بینالمللی صنعت خودرو است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.