معرفی و بررسی شرکت پستکس

عصر ایران سه شنبه 04 شهریور 1404 - 14:16

پستِکس سامانه‌ای برای ارائه خدمات پستی و لجستیکی است که با هدف تسهیل و سرعت بخشیدن به ارسال مرسولات ایجاد شده است. پستِکس با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و شبکه‌ای گسترده از ارائه‌دهندگان حمل‌ونقل، بسته‌ها و مرسولات شما را به شکلی مطمئن و ساده ارسال می‌کند. در پستِکس به محض ثبت سفارش می توانید بارکد پستی خود را دریافت و برای رهگیری نگهداری کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید در پستِکس از خدمات ارزش افزوده ای همچون جمع‌آوری، بسته‌بندی، چاپ و الصاق فاکتور بر روی کالای خود از طریق شبکه‌ی گسترده ی نمایندگی در سراسر کشور بهره‌مند شوید.همچنین، این پلتفرم از انواع روش‌های پرداخت اعم از آنلاین، پس کرایه، پرداخت در محل (COD)، پرداخت امن و ... پشتیبانی می‌کند.

خدمات پستکس

پستکس خدمات پستی متنوعی ارائه می‌دهد که می‌توان برخی از موارد آنها را اینطور نام برد.

  1. ارسال مرسولات داخلی و بین‌المللی

کاربران می‌توانند از طریق پستکس، مرسولات خود را از درب منزل یا محل کار ارسال کنند. این سرویس امکان ارسال بسته‌ها به داخل کشور یا به کشورهای دیگر را فراهم می‌آورد.

  1. رهگیری آنلاین مرسولات

با استفاده از کد رهگیری، کاربران می‌توانند وضعیت مرسولات خود را به‌صورت آنلاین پیگیری کنند و از هر مرحله ارسال مطلع شوند.

  1. مقایسه خدمات مختلف پستی

پستکس به کاربران این امکان را می‌دهد که خدمات مختلف شرکت‌های پستی را مقایسه کنند و بهترین گزینه از لحاظ هزینه و زمان تحویل را انتخاب کنند.

  1. بیمه تکمیلی مرسولات

برای ارسال مرسولات حساس یا با ارزش، پستکس امکان بیمه تکمیلی ارائه می‌دهد که در صورت گم شدن یا آسیب دیدن مرسوله، هزینه‌ها را جبران می‌کند.

  1. پشتیبانی 24 ساعت

پستکس به کاربران خود خدمات پشتیبانی 24 ساعته ارائه می‌دهد تا در صورت بروز مشکل یا نیاز به کمک، بتوانند از راهنمایی و حل مسائل بهره‌مند شوند.

  1. پرداخت آنلاین و پرداخت در محل

پستکس امکان پرداخت آنلاین هزینه‌ها را فراهم کرده است. علاوه بر این، کاربران می‌توانند هزینه ارسال را در محل دریافت مرسوله پرداخت کنند.

  1. خدمات ویژه برای کسب‌وکارها و فروشگاه‌های آنلاین

پستکس راهکارهایی خاص برای کسب‌وکارها فراهم کرده تا بتوانند ارسال‌های انبوه خود را مدیریت کرده و هزینه‌ها و زمان ارسال را بهینه کنند.

این مجموعه خدمات پستکس باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به راحتی و با اعتماد کامل مرسولات خود را ارسال کنند و تجربه‌ای کاربرپسند از استفاده از پلتفرم داشته باشند.

 

تنها یکی از نقاط قوت پستکس این بود که از همان ابتدا تأکید داشت که هیچ اطلاعاتی به‌صورت فیزیکی در سازمان ذخیره نشود. نیاز به یک بستر ابری که قابلیت دسترسی آسان و ایمن از هر دستگاهی را فراهم کند، از اولویت‌های اصلی این شرکت بود.

می‌توانید اطلاعات بیشتر از شرکت پستکس را در وبسایت رسمی پستکس بخوانید.

 

مهمترین چالش هر مدیری در کسب و کار بینایی و شنوایی هست. مدیر موفق کسی است که بتواند دیتا داشته باشد. و بترین ابزار برای دسترسی به دیتای مشتری ها نرم افزار CRM است.

بابک عقیلی نسب

هم بنیانگذار پستکس

با ورود نرم‌افزار CRM دیدار، پستکس توانست چالش‌های خود را به فرصت‌هایی برای رشد تبدیل کند. این ابزار به سازمان کمک کرد تا فرآیندهای خود را بهینه کند، اطلاعات را به‌صورت یکپارچه مدیریت کند، و بهره‌وری را افزایش دهد. اکنون دیدار به بخش جدایی‌ناپذیری از فعالیت‌های روزانه پستکس تبدیل شده است. شما می‌توانید داستان موفقیت شرکت پستکس را می‌توانید در وبسایت دیدار بخوانید.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.