مصطفی لشگری در مورد اینکه چرا لوگوی بانک شهر در تصاویر پرسپولیس حذف شده، اظهار داشت: یکی از بخشهای درآمدزایی این فصل باشگاه پرسپولیس این بود که محتواها در فضای مجازی را به طور کامل به اسپانسر بفروشد. در این فصل طبیعت محتوای پرسپولیس را خریده است. سال گذشته باشگاه محتوا را بین اسپانسرها تقسیم میکرد.
وی ادامه داد: به عنوان مثال لوگوی بانک یا نام طبیعت را مورد استفاده قرار میداد. کما اینکه در این فصل روی بنرهای قبل از بازی و روز بازی خود لوگوی اسپانسرها نظیر مجید زده میشود. بانک شهر هم حذف نشده است. از فصل گذشته یا در این فصل، قراردادهای یک ساله اسپانسری تمام میشود. تا زمانی که فصل جدید شروع شود، باشگاه پرسپولیس از لوگوی مالک خود که کنسرسیوم بانکی است استفاده میکند. بیشتر هم از لوگوی بانک شهر استفاده میشود به دلیل اینکه اسپانسر نداریم.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: بعد از آنکه اسپانسر انتخاب شد به دلیل آنکه محتوا فروخته شده، اسپانسر که دنبال درآمدزایی است و باشگاه هم تعهداتی دارد، محتوا را به اسپانسر فروختهایم و لوگوی اسپانسر مورد استفاده قرار میگیرد. این موضوع کاملاً شفاف است و اختلاف و جنگی وجود ندارد. بحث اقتصادی و درآمدزایی پرسپولیس مطرح بوده و دلیل استفاده از لوگوی بانک شهر در گذشته به خاطر نداشتن اسپانسر بوده است. بخش عمدهای از هزینههای پرسپولیس از طریق درآمدزایی است و مابقی هزینهها هم از طریق کنسرسیوم بانکی تأمین میشود.