بازارچه تاریخی صنایع دستی «امینی» نیازمند برندسازی و تجاری سازی است

خبرگزاری مهر یکشنبه 16 شهریور 1404 - 08:23
بیرجند- معاون وزیر میراث فرهنگی بر لزوم معرفی و برندسازی تجاری سرای تاریخی «امینی» به عنوان یک مجموعه هویت ساز و تکمیل زنجیره‌های فروش تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دارابی صبح یکشنبه در سفر به خراسان جنوبی در جریان بازدید از بازارچه دائمی صنایع دستی سرای امینی بیرجند، در گفت‌وگو با غرفه داران و فعالان صنایع دستی، بر لزوم معرفی و برند سازی تجاری سرای تاریخی امینی به عنوان یک مجموعه هویت ساز و تکمیل زنجیره‌های فروش تأکید کرد.

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که سرای تاریخی امینی و در واقع این بازارچه ارزشمند صنایع دستی با همکاری رسانه‌ها به عموم مردم معرفی شود.

دارابی اظهار کرد: برگزاری رویدادهای فرهنگی و نمایشگاهی و اجرای برنامه‌های زنده تلویزیونی و معرفی در فضای مجازی از جمله راهکارهایی است که باید برای معرفی این اثر فاخر تاریخی و مجموعه‌های مشابه آن از طریق انعقاد تفاهم‌نامه همکاری به‌دنبال آن باشیم.

گفتنی است دارابی، معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار خواهد کرد.

وی همچنین در مراسم انتقال و رونمایی از بزرگترین فرش تصویری تاریخی و هشت شی با ارزش باستانی در باغ اکبریه شرکت خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.