رضایت مردم معیار ارزیابی دستگاه‌های دولتی است

خبرگزاری مهر سه شنبه 25 شهریور 1404 - 00:43
اردبیل - استاندار اردبیل گفت: ارزیابی دستگاه‌های اجرایی باید براساس شاخص‌های واقع‌بینانه از جمله رضایت مردم انجام شود.
به گزارش خبرنگار مهر، مسعود امامی یگانه در شورای راهبری و تحول اداری اظهار کرد: تحول در نظام اداری نیازمند نگاه نو و واقع‌بینانه است و در این راستا ۷ شاخص برجسته برای ارزیابی ادارات در نظر گرفته شده که بهره‌وری در حوزه سرمایه انسانی و مصرف انرژی هم از مهم‌ترین آن‌هاست.
وی با اشاره به تفاوت‌های ساختاری و اعتباری دستگاه‌ها افزود: با توجه به اختلاف امکانات و مأموریت‌ها نباید انتظار یکسانی از همه ادارات داشت و این موضوع باید در ارزیابی‌ها لحاظ شود.
استاندار اردبیل چابک‌سازی و اصلاح ساختار اداری را از اولویت‌های دولت عنوان کرد و ادامه داد: توجه به عملکرد کارکنان، علاوه بر افزایش انگیزه آن‌ها، کیفیت خدمات‌رسانی به مردم را ارتقا خواهد داد.
امامی یگانه بیان کرد: هماهنگی در نظام پرداخت حقوق عاملی مهم در رضایتمندی کارکنان است و پاسخگو بودن مدیران و برگزاری منظم ملاقات‌های مردمی نیز موجب افزایش اعتماد عمومی و بهبود کیفیت خدمت‌رسانی خواهد شد.
وی در پایان با تأکید بر ضرورت هماهنگی در زیرمجموعه‌های ادارات کل تصریح کرد: تعریف وظایف مشخص برای کارشناسان و توجه به بدنه اداری، زمینه‌ساز افزایش رضایتمندی عمومی کارکنان خواهد بود.
گفتنی است، در پایان این نشست از ۶ دستگاه اجرایی برتر استان شامل ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، انتقال خون، امور مالیاتی و استاندارد و شرکت‌های آب منطقه‌ای و شهرک‌های صنعتی در جشنواره شهید رجایی با حضور استاندار اردبیل تجلیل شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.