شیوه تقسیم تبلیغات محیطی اعلام شد

برترین‌ها سه شنبه 25 شهریور 1404 - 16:30
خزانه‌دار سازمان لیگ فوتبال ایران جزئیات مربوط به تسهیم درآمد تبلیغات محیطی بین باشگاه‌ها، فدراسیون و هیات‌های فوتبال را تشریح کرد.

ورزش سه: اکبر شکاری در گفت‌وگویی با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، درباره شیوه توزیع درآمد تبلیغات محیطی توضیحاتی ارائه داد و گفت: بر اساس آیین‌نامه و مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ، این درآمدها به صورت شفاف میان بخش‌های مختلف فوتبال تقسیم می‌شود.

وی اظهار داشت: ۷۵ درصد از کل درآمد تبلیغات محیطی به باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول تعلق دارد که سهم لیگ برتری‌ها ۷۰ درصد است. از این رقم، ۳۵ درصد به طور مساوی بین تمام تیم‌های لیگ برتر تقسیم می‌شود و ۲۱ درصد بر اساس رتبه‌بندی جدول لیگ در پایان فصل محاسبه خواهد شد. همچنین ۵ درصد به طور مساوی به باشگاه‌های لیگ یک اختصاص پیدا می‌کند.

e3rvpdeh7

شکاری با اشاره به پاداش‌های ویژه تیم‌های برتر گفت: ۱۴ درصد از درآمد تبلیغات محیطی به تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر و قهرمان جام حذفی تعلق خواهد گرفت. طبق روال هر فصل نیز، مدیران مالی باشگاه‌ها برای بررسی حضوری گردش حساب‌ها دعوت می‌شوند و سهم دقیق هر تیم به صورت شفاف اعلام خواهد شد.

خزانه‌دار سازمان لیگ در پایان افزود: ۲۵ درصد باقی‌مانده درآمد تبلیغات محیطی به فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیات‌های فوتبال دارای تیم لیگ برتری و همچنین هیات‌های فوتبال استان‌های غیربرخوردار اختصاص پیدا می‌کند.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.