عصر ایران - یک ساعت رولکس فقط یک وسیله برای نمایش زمان نیست، بلکه یک بیانیه است. و همین را می توان در مورد فروشگاه های نمادین این برند در سراسر جهان نیز گفت. این نماها تنها ساختمان نیستند؛ آنها تجسم فیزیکی میراث ماندگار این برند در زمینه دقت، اصالت و مهارت هستند. دقیقا به همین دلیل است که رولکس برای فروشگاه های خود همواره معماری خاص و متفاوتی را انتخاب می کند.
از خیابان های تاریخی ژنو، تا کلان شهرهای پرهیاهوی توکیو و بلوارهای پیچیده لندن، دبی و میلان، هر مکان داستانی منحصر به فرد را روایت می کند و این روایت برعهده قدرت برند و معماری سازه آن است.
این فروشگاه ها با دقت و جزئیات فراوان طراحی شده اند، دقیقاً مانند خود ساعت ها. آنها ظرافت جاودانه را با معماری مدرن ترکیب می کنند و فضایی از لوکس بودن و انحصاری بودن را خلق می کنند.
ورود به یک بوتیک رولکس مانند آغاز سفری در زمان است؛ سفری که مشتری آن را به خاطر دقت بالای صنعتگری رولکس انتخاب کرده و در این مسیر باید وارد اثر و انرژی مکانی شود که آن کالا را ارائه می دهد...
در ادامه تصاویری از فروشگاه های رولکس را مشاهده می کنید: