تاخیر زنجیره‌ای در پروازها در پی تاخیر ۱۴ ساعته یک پرواز ؛ گلایه مسافران | ماجرا چیست؟

همشهری آنلاین شنبه 29 شهریور 1404 - 12:35
گزارش مردمی حاکی از آن است که بویینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی آسمان به دلیل نقص فنی و نرسیدن قطعات با تاخیر ۱۴ ساعته روبه‌رو شده و همین امر باعث گلایه مسافران این پرواز شده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادی از مسافران اظهار کردند که پرواز نجف به تهران شرکت هواپیمایی آسمان از شب گذشته تاخیر ۱۴ ساعته داشته و این در حالیست که شرکت هواپیمایی پاسخ درستی به مسافران نمی‌دهد و از طرف دیگر هیچ گونه رسیدگی به مسافران نکرده است.

یکی از مسافران در این خصوص گفت: با همسر و بچه کوچک از شب گذشته در فرودگاه نجف مانده‌ایم و در این زمینه شرکت هواپیمایی آسمان هیچ رسیدگی به مسافران نکرده و تنها یک پذیرایی ساده که یک کف دست نان و کیک بوده بعداز گذشت ۱۳ ساعت انجام داده است.

او بیان کرد: شرکت هواپیمایی آسمان در پاسخ به شکایت مسافران گفت که اعلام کرده‌ایم یک قطعه از ایران بیاورند و به محض ورود قطعه و تعمیر آن پرواز خواهیم کرد این در حالیست که در این شرایط باید از ناوگان پشتیبان یا از ناوگان سایر شرکت‌های هواپیمایی استفاده کنند.

براساس این گزارش بویینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی آسمان پس از انجام پرواز تهران - نجف، به دلیل بروز نقص فنی در فرودگاه نجف زمین‌گیر شد. بر اساس اخبار رسیده از سوی مسافران، هواپیما نیازمند یک قطعه فنی است و قرار است این قطعه توسط یک شرکت هواپیمایی دیگر به نجف منتقل شود، اما بدلیل تاخیر در شرکت هواپیمایی سایر پروازها هم از ایران با تاخیر زنجیره‌ای در پروازهای دیگر هواپیمایی آسمان از جمله پرواز پغداد خواهد شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.