به گزارش همشهری آنلاین، مدیرکل دفتر معماری سازمانی و هوشمندسازی رگولاتوری اعلام کرد: به منظور پاسخگویی سریع و ۲۴ ساعته به سوالات کاربران، چت بات هوش مصنوعی در پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه انداری شد.
مهدی مظفری افزود: این چتبات با استفاده از الگوریتمها و مدلهای پیشرفته هوش مصنوعی و با هدف تسهیل در دسترسی مخاطبان پایگاه اینترنتی این سازمان به اطلاعات و افزایش کیفیت خدمات ایجاد شده است.
وی افزود: کاربران می توانند در صفحه اصلی پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس https://www.cra.ir با کلیک کردن بر روی این چت بات، سوالات خود را درباره نحوه ارائه خدمات این سازمان به صورت آنلاین مطرح کرده و پاسخ خود را دریافت کنند.