ترامپ حریف لبوبو نشد

اقتصادنیوز یکشنبه 13 مهر 1404 - 18:31
اقتصادنیوز: با وجود جنگ تجاری میان چین و آمریکا و تعرفه‌های سنگین مرتبط که موانعی جدی برای بسیاری از کالاهای چینی ایجاد کرده‌اند، محبوبیت لبوبو همچنان به‌طور قابل‌توجهی قدرتمند باقی مانده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، در اوت ۲۰۲۵، «وانگ نینگ» مدیرعامل پاپ مارت اعلام کرد که فروش روزانه جهانی لبوبو تا سپتامبر به بیش از ۱۰ میلیون واحد خواهد رسید.

در حال حاضر، پاپ مارت حدود ۴۰ فروشگاه در ایالات متحده و نزدیک به ۴۰۰ شعبه در چین دارد و قصد دارد تعداد فروشگاه‌های خود در آمریکا را دو برابر کند. در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۵، شرکت‌های علی‌بابا و علی‌اکسپرس طی یک رویداد پخش زنده، لابوبو را در آمریکا معرفی کردند که بلافاصله به فروش کامل منجر شد. همچنین پیش‌فروش جهانی «لابوبو ۳.۰» توسط JD.com بیش از ۳۰۰ هزار واحد را تنها در یک هفته به فروش رساند که هم اصالت محصول و هم دسترسی به نسخه‌های کمیاب را تضمین می‌کرد.

با وجود جنگ تجاری میان چین و آمریکا و تعرفه‌های سنگین مرتبط که موانعی جدی برای بسیاری از کالاهای چینی ایجاد کرده‌اند، محبوبیت لبوبو همچنان به‌طور قابل‌توجهی قدرتمند باقی مانده است. شرکت پاپ مارت در برابر فشارهای ناشی از تعرفه‌ها، با تنوع‌بخشی به زنجیره تأمین، تغییر در رویکردهای قیمتی و گسترش سریع به بازارهای خارج از ایالات متحده واکنش نشان داده است.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.