تارا V2 و V4 هر دو از پیشرانه TU5P و گیربکس ششسرعته اتوماتیک بهره میبرند؛ در بازار اما با تفاوت قیمتی 120 میلیون تومانی به فروش میرسند. در تارا V4 چراغهای عقب با گرافیک خطی جدید طراحی شدهاند که نورپردازی یکدستتری دارند و به خودرو حس مدرنتری میدهند؛ در مقابل، تارا V2 هنوز از گرافیک مثلثی مدلهای اولیه استفاده میکند.
علاوه بر این، آنتن روکار V4 به نوع «کوسهای» تغییر یافته که ظاهر اسپرتتری ایجاد کرده، در حالی که V2 از آنتن میلهای معمولی بهره میبرد.
در تارا V4، کلیدهای شیشهبالابر از کنسول میانی به رودریها منتقل شدهاند و همین موضوع استفاده روزمره را سادهتر کرده است. این نسخه همچنین از زیرآرنجی تاشو در ردیف عقب بهره میبرد، در حالی که V2 فاقد این ویژگی رفاهی است.
صندلیهای جلو در تارا V4 نه تنها دارای گرمکن هستند بلکه با سیستم برقی شش حالته تنظیم میشوند؛ همچنین دستگیره سقفی برای سرنشین جلو در این نسخه تعبیه شده که در V2 وجود ندارد.
تارا V4 به صندوق برقی با سنسور پا قابل باز شدن مجهز است، در حالی که تارا V2 از صندوق دستی استفاده میکند.
آینه وسط تارا V4 از نوع الکتروکرومیک است و در شرایط نور مستقیم، خودکار تار میشود تا چشم راننده اذیت نشود. دوربین عقب نیز از خطوط پارک پویا بهره میبرد که با گردش فرمان، مسیر حرکت خودرو را نشان میدهد.
این قابلیت در تارا V2 ساده و ثابت است و چراغ خوشامدگویی زیر دربهای جلو نیز به V4 اضافه شده است.
تارا V2 و V4 هر دو از موتور ۱.۶ لیتری TU5P با قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گیربکس ششسرعته اتوماتیک بهره میبرند و مصرف ترکیبی آنها حدود ۷.۳ لیتر در صد کیلومتر و همچین شتاب صفر تا صد نیز در هر دو ۱۳ ثانیه اعلام شده است.
در بازا خودرو اما تارا V2 حدود یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان ارزش دارد، درحالیکه تارا V4 با امکانات اضافه به یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان میرسد؛ اختلافی نزدیک به ۶ درصد که میتواند برای برخی به دلیل سطح امکانات رفاهی اثرگذار باشد.