استقبال کاربران از سرویس میوه اکالا؛ افزایش ۱۵۳ درصدی رشد تعداد مشتریان

دیجیاتو یکشنبه 20 مهر 1404 - 12:35
این سرویس علاوه بر پوشش کامل تهران، در مشهد، شیراز، کرج و اهواز به‌صورت آزمایشی در دسترس قرار گرفته است. The post استقبال کاربران از سرویس میوه اکالا؛ افزایش ۱۵۳ درصدی رشد تعداد مشتریان appeared first on دیجیاتو.

اُکالا اعلام کرد که سرویس میوه و سبزیجات خود را توسعه داده است. این سرویس که با ویژگی «تضمین مرجوعی بی‌قیدوشرط» فعالیت می‌کند، اکنون علاوه بر پوشش کامل تهران، در چهار شهر مشهد، شیراز، کرج و اهواز نیز به‌صورت آزمایشی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

داده‌های منتشر شده از سوی این شرکت نشان می‌دهد که تعداد سفارش‌های این سرویس در مرداد ۱۴۰۴ نسبت به ماه پیش از آن، ۱۷۷ درصد و تعداد مشتریان فعال آن ۱۵۳ درصد افزایش یافته است.

آمارهای اکالا از رشد سفارش میوه حکایت دارد

براساس اطلاعات منتشر شده، اُکالا در راستای توسعه سرویس میوه و سبزیجات خود، تعداد فروشگاه‌های همکار در این بخش را نیز ۵۶ درصد افزایش داده است. هدف از این کار، فراهم کردن حق انتخاب بیشتر برای کاربران عنوان شده است.

بررسی رفتار کاربران در تابستان امسال نشان می‌دهد که بیشترین حجم سفارش‌ها در دو بازه زمانی صبح به‌ویژه ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر به ثبت رسیده است. این الگو شباهت زیادی به رفتار خرید نان در پلتفرم‌های آنلاین دارد.

پرفروش‌ترین میوه‌ها و سبزیجات تابستان ۱۴۰۴ کدام بودند؟

داده‌های مربوط به تابستان ۱۴۰۴ نشان می‌دهد که در گروه صیفی‌جات، گوجه‌فرنگی با ۲۰ درصد، پیاز با ۱۸ درصد و سیب‌زمینی با ۱۷ درصد، بیشترین سهم از فروش را به خود اختصاص داده‌اند. در گروه میوه‌ها نیز موز با ۱۵ درصد، هندوانه با ۱۰ درصد و شلیل با ۸ درصد در رتبه‌های اول تا سوم پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفتند.

ضمانت مرجوعی، راهکار اکالا برای چالش خرید آنلاین میوه

یکی از چالش‌های اصلی خرید آنلاین میوه، نبود امکان دست‌چین کردن و اطمینان از کیفیت محصولات است. اُکالا برای رفع این دغدغه، امکان مرجوعی بی‌قیدوشرط را برای تمام محصولات این دسته فراهم کرده است. کاربران در صورت عدم رضایت از کیفیت، وزن یا نوع محصول، می‌توانند از طریق اپلیکیشن درخواست مرجوعی ثبت کنند. پس از ثبت درخواست، سفیر اکالا کالا را تحویل گرفته و هزینه آن به کیف پول کاربر بازگردانده می‌شود.

طبق داده‌ها، شاخص سفارش موفق در این سرویس به بیش از ۹۵ درصد رسیده و ۸۵ درصد سفارش‌ها نیز زودتر از موعد به دست مشتریان رسیده‌اند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.