کمپین مشترک ازکی و ازکی‌وام:  ۲ برابر مبلغ بیمه، اعتبار خرید بدون سود دریافت کنید

دیجیاتو یکشنبه 27 مهر 1404 - 22:03
بازیگران صنعت بیمه همواره تلاش می‌کنند با ارائه راهکارهای تازه، خرید بیمه را از یک الزام به تجربه‌ای با ارزش افزوده جانبی تبدیل کنند. در این مسیر، پلتفرم‌های آنلاین یا همان اینشورتک‌ها نیز به دنبال آزمودن راهکارهای خلاقانه و تازه هستند. «ازکی»، پلتفرم شناخته‌شده در حوزه بیمه آنلاین، با همکاری همراه دیگر خود در گروه […] The post  کمپین مشترک ازکی و ازکی‌وام:  ۲ برابر مبلغ بیمه، اعتبار خرید بدون سود دریافت کنید appeared first on دیجیاتو.

بازیگران صنعت بیمه همواره تلاش می‌کنند با ارائه راهکارهای تازه، خرید بیمه را از یک الزام به تجربه‌ای با ارزش افزوده جانبی تبدیل کنند. در این مسیر، پلتفرم‌های آنلاین یا همان اینشورتک‌ها نیز به دنبال آزمودن راهکارهای خلاقانه و تازه هستند.

«ازکی»، پلتفرم شناخته‌شده در حوزه بیمه آنلاین، با همکاری همراه دیگر خود در گروه ازکی یعنی «ازکی‌وام»، کمپینی را آغاز کرده است که می‌تواند نوع نگاه کاربران به خرید بیمه را تغییر دهد. در این کمپین، با ارائه اعتبار خرید به خریداران بیمه، این الزام را با خدمات اعتباری پیوند داده و تجربه‌ای متفاوت پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

دریافت اعتبار خرید ۴ قسطه، ۲ برابر مبلغ بیمه 

سازوکار اصلی این کمپین بسیار ساده و روشن است: کاربران با خرید بیمه‌نامه از ازکی، می‌توانند ۲ برابر مبلغی که برای خرید بیمه هزینه کرده‌اند، از ازکی‌وام اعتبار خرید کالا و خدمات دریافت کنند.

ازکی برای اعطای این اعتبار قیدوشرط خاصی تعیین نکرده است. کاربر بلافاصله پس از خرید بیمه، چه به‌صورت نقدی و چه اقساطی، اعتباری معادل ۲ برابر مبلغ بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو و موتورسیکلت یا بیمه بدنه خودرو، دریافت می‌کند. 

این اعتبار با شرایط مشخصی ارائه می‌شود: ۴ قسطه، بدون نیاز به ضامن و بدون سود. این ویژگی‌ها، به‌ویژه عدم نیاز به ضامن و سود، می‌تواند برای بسیاری از کاربران، جذابیت خرید بیمه را دوچندان کند. اعتبار دریافتی نیز در شبکه متنوع فروشگاه‌های طرف قرارداد ازکی‌وام برای تهیه کالا و خدمات مختلف قابل استفاده است.

ذکر این نکته هم ضروری است که ازکی اعتبار خرید ازکی‌وام را به خرید یک بیمه‌نامه اختصاص می‌دهد. به‌عنوان مثال اگر کاربری ابتدا یک بیمه شخص ثالث خریداری کند و پس از آن اقدام به خرید بیمه بدنه کند، بیمه دوم مشمول دریافت اعتبار ازکی‌وام نخواهد شد.

حرکت به سمت پلتفرم تجربه مالی هوشمند

این کمپین در بازار ایران، با ترکیب دو خدمت کلیدی یعنی «خرید بیمه آنلاین» و «وام بدون ضامن»، رویکردی تازه را معرفی می‌کند. این شیوه، پیوندی میان حوزه اینشورتک با فین‌تک برقرار کرده و تلاشی برای ایجاد یک اکوسیستم مالی یکپارچه به شمار می‌رود.

پیش‌ازاین، خرید بیمه اغلب به‌عنوان یک هزینه ضروری تلقی می‌شد؛ اما ازکی با این طرح قصد دارد تا این دیدگاه را تغییر داده و خرید بیمه را به یک فرصت مالی تبدیل کند. این مدل نه‌تنها می‌تواند به افزایش قدرت خرید کاربران کمک کند، بلکه ازکی را از یک پلتفرم صرفاً مقایسه‌گر و فروشنده بیمه، به سمت یک پلتفرم ارائه‌دهنده تجربه مالی هوشمند پیش می‌برد.

ازکی می‌گوید این کمپین اولین مدلی است که خرید بیمه را مستقیماً به اعتبار مالی تبدیل می‌کند و هدف آن، ایجاد حس ارزشمندی مالی در فرایندی است که پیش‌تر تنها یک اجبار مالی بود.

وام چهارقسطه، بدون سود و ضامن

این طرح مزایایی را به کاربر عرضه می‌کند که از جمله آنها می‌توان به افزایش قدرت خرید تا ۲ برابر مبلغ بیمه‌نامه و عدم نیاز به ضامن یا پرداخت کارمزد اضافی اشاره کرد.

این اعتبار بدون سود، می‌تواند به کاربران امکان دهد تا هم‌زمان با تأمین پوشش بیمه‌ای، کالاها و خدمات موردنیاز خود را در چهار قسط بخرند. سادگی و شفافیت فرایند نیز از ویژگی‌های موردتأکید این کمپین است. ازکی با تمرکز بر این موارد، سعی دارد تجربه خرید بیمه و استفاده از اعتبار را تاحدامکان روان و آسان کند.

ازکی در این کمپین بر شفافیت کامل فرایند تأکید کرده است. آن‌طور که ازکی اعلام کرده، کاربر در این کمپین دقیقاً می‌داند که با خرید بیمه، چه میزان اعتبار دریافت خواهد کرد و هیچ شرط پنهانی در کار نیست. این شفافیت، در کنار سابقه ازکی در فروش آنلاین بیمه و ارائه پشتیبانی، می‌تواند در جلب اعتماد کاربران موثر باشد و موقعیت رقابتی جدیدی برای گروه ازکی ایجاد کند.

ازکی با این کمپین، نه‌تنها به دنبال افزایش سهم بازار خود است، بلکه می‌خواهد نقش خود را از یک پلتفرم مقایسه‌گر بیمه به یک پلتفرم جامع‌تر با تمرکز بر تجربه مالی هوشمند ارتقا دهد. این رویکرد می‌تواند در بلندمدت، نگرش کاربران به خدمات بیمه‌ای را تحت تأثیر قرار داده و ارزش‌های جدیدی را برای آن‌ها به همراه داشته باشد.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.