کلانتری ۱۹ پرند به بهره‌برداری رسید

خبرآنلاین شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 18:33
کلانتری ۱۹ شهر پرند با هدف افزایش امنیت، تسهیل خدمات انتظامی و ارتقای احساس آرامش شهروندان، صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان شهری و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران در  در آیین افتتاح این کلانتری با اشاره به نقش پرند در ساختار انتظامی استان گفت: حدود ۴۰ درصد از مأموریت‌های فوریت‌های پلیسی در غرب استان در شهر پرند انجام می‌شود و همین موضوع ضرورت ایجاد ساختارهای مستقل انتظامی را افزایش داده است.

او افزود: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، مجوز تغییر چارت تشکیلاتی و راه‌اندازی دو کلانتری در پرند از هیئت‌رئیسه انتظامی کشور اخذ شد و امروز شاهد افتتاح نخستین آن‌ها هستیم.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تأکید کرد:استقلال سیاسی پرند و تبدیل آن به شهرستان، زمینه‌ساز ارتقای ساختارهای انتظامی و خدمات‌رسانی مؤثرتر پلیس خواهد بود.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.