کوتاهی در تکمیل طرح نهضت ملی مسکن از سوی مدیران پذیرفتنی نیست

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 18:24
اراک- معاون وزیر راه و شهرسازی بر سرعت بخشی به طرح های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید تاکید کرد و گفت: هیچ قصور و تعللی از سوی مدیران در این راستا پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید غفوری در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر و مهاجران اظهار کرد: سیاست اصلی دولت سیزدهم و به تبع آن وزارت راه و شهرسازی، سرعت بخشی به اقدامات و تکمیل طرح‌های نهضت ملی مسکن است که انتظار می‌رود مدیران در شهرهای جدید از تمام ظرفیت‌ها برای تکمیل طرح‌ها بهره گیری کنند چرا که رضایت عمومی مردم زمانی محقق می‌شود که اقدامات در این راستا منتج به نتیجه شود.

وی افزود: مدیران باید در شهرهای جدید با یک برنامه زمان بندی ساخت و تکمیل و افتتاح به کار ساخت و تکمیل پروژه‌ها بپردازند و از هیچ مدیری تعلل یا بهانه در کوتاهی یا قصور در امر خدمت به مردم پذیرفتنی نیست و بارها به مدیران تاکید شده که تمام پروژه‌ها در شهرهای جدید باید با دو یا سه شیفت کاری پیگیری شود که این مهم با جدیت دستور کار ویژه است.

رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران با اشاره به ظرفیت شهر جدید امیرکبیر بیان کرد: انتظار است مدیران در صورت بروز هرگونه مشکلی، آن را در اسرع وقت به مرکز منتقل کنند و با تعامل بسیار مناسبی که در مجموعه وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید با سایر دستگاه‌های دولتی وجود دارد تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.

رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران با اشاره به اینکه شهر جدید امیرکبیر از شهرهای پیشرو در بحث ساخت مسکن ویلایی است، افزود: مطالبه ما از مدیرعامل و هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر، تسریع در روند ساخت و سازها و ارائه گزارشات به موقع و دقیق از وضعیت اقدامات صورت گرفته است.

غفوری افزود: اجرای طرح قطار بین شهری اراک به شهر جدید امیرکبیر، یک اقدام مناسب برای افزایش رضایتمندی مردم برای سکونت در این شهر است که هیأت مدیره باید در اسرع وقت گزارشی از پیگیری و اقدامات صورت گرفته ارائه کند، ما نیز به طور جدی این پروژه را پیگیری خواهیم کرد.

غفوری ادامه داد: در خصوص موضوع سرعت بخشی به فعالیت دستگاه‌های خدمات رسان نیز هفته آتی نشستی مشترک با مدیرعامل آبفای کشور و با حضور مسؤولان ارشد استان مرکزی و شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر خواهیم داشت تا مشکلات این حوزه نیز رفع و واحدهای مسکونی نیز در اسرع وقت به متقاضیان تحویل شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.