کابوس سیتی با ترمیناتور برای توپچی‌ها

شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 22:27
شاگردان پپ گواردیولا با یک پیروزی پرگل خانگی برابر تیم ولورهمپتون به تعقیب صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند.

در آخرین بازی از شب دوم از هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی تیم دوم جدول رده‌بندی در ورزشگاه اتحاد پذیرای ولورهمپتون بود و میهمان خود را با نتیجه قاطع ۵-۱ در هم کوبید.

چهار  گل این بازی را ارلینگ هالند، مهاجم نروژی سیتی به تنهایی به ثمر رساند تا یک پوکر دیگر با پیراهن آبی‌های منچستر را به کارنامه پرافتخارش اضافه کند. او در دقایق ۱۲ و ۳+۴۵ از روی نقطه پنالتی و در دقایق ۳۵ و ۵۴ در جریان عادی بازی دروازه حریف را گشود. دیگر گل سیتی هم توسط جانشین هالند، خولین آلوارس و تنها سه دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه ۸۵ بازی به ثمر رسید. تنها گل گرگ‌ها نیز در دقیقه ۵۳ توسط هوانگ هی چان رقم خورد.

سیتی با کسب بیست‌وپنجمین پیروزی‌اش در این فصل ۸۲ امتیازی شد و دوباره به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین برگشت. این در حالیست که مردان گواردیولا یک بازی معوقه هم برابر تیم تاتنهام دارند و به این ترتیب از این شانس برخوردار هستند که سرنوشت قهرمانی‌شان را در دستان خود نگه دارند.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.