پیش بینی همه تمهیدات امنیتی برای برگزاری دور دوم انتخابات در استان تهران

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 23:29
جلسه ستاد امنیتی انتخابات استان تهران در شهرستان ورامین برگزار شد.

جلسه ستاد امنیتی انتخابات استان تهران روز ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به ریاست سید کمال سادات مدیر کل استانداری تهران و با حضور مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا، حسین فخاری فرماندار شهرستان قرچک و اعضای شورای تامین شهرستان ورامین و دیگر مسئولین در سالن اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین برگزار شد.

سید کمال سادات مدیر کل امنیتی استانداری تهران در این جلسه گفت: تمام تمهیدات لازم جهت تامین امنیت دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه در استان تهران فراهم شده است.

وی افزود: همه دستگاه های امنیتی انتظامی و نظامی آمادگی صد در صد برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی را دارند.

مدیر کل امنیتی استانداری تهران با اشاره به برگزاری برنامه های انتخاباتی صدا و سیما گفت: صدا و سیما به ویژه شبکه تهران تمهیدات بسیاری خوبی جهت ایجاد فرصت برابر جهت تبلیغات نامزدهای انتخاباتی فراهم کرده است و مردم می‌توانند با تماشای این برنامه‌ها شناخت مناسبی از نامزدها پیدا کنند.

مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین نیز در این جلسه گفت: همه آمادگی های لازم در حوزه امنیتی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا، قرچک پیش بینی شده است.

وی افزود: عملکرد ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک در دور اول انتخابات از طرف نامزدها مورد تمجید قرار گرفت و حتی یک شکایت از برگزاری فرآیند انتخابات وجود نداشت.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پایان گفت: برگزاری ۳ جلسه توجیهی برای نامزدها در دور اول باعث کاهش تخلفات شد و دور جدید نیز تاکنون یک جلسه توجیهی با نامزدها جهت برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حواشی برگزار شده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.