پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت دهه کرامت در ایلام برگزار می شود

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 13:56
ایلام-معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت دهه کرامت در ایلام برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سبحان حسنی روز پنجشنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س)،ضمن تبریک دهه کرامت و روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع)، گفت؛ دو گوهر نابی در کشور ایران هستند که به برکت وجود این دو عزیز فضای معنوی و الهی در کشور ما به وجود آمده است.

وی افزود: در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) برنامه‌های هدفمند در همه نقاط استان باید برگزار و برای نسل جوان تببین شود که دین اسلام یک مکتب غنی است.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد تبیین شود همه کرامات انسانی در دین اسلام آمده است و شادی و نشاط اجتماعی توام با ارزش‌های معنوی در مکتب ما دیده شده و تفاوت مکتب اسلام با دیگر مکتب‌های دنیا در همین است.

براساس این گزارش، همه دستگاه‌های عضو جلسه مکلف شدند که در تهیه هدایا و برگزاری مراسم و پیاده‌روی همکاری لازم را داشته باشند.

همچنین مصوب گردید دستگاه‌ها در مسیر پیاده‌روی خانوادگی بنرهای تبلیغاتی با موضوع عفاف و حجاب، جوانی جمعیت و دیگر موضوعات اجتماعی داشته باشند و ایستگاه سلامت، شاهنامه‌خوانی و قصه‌گویی از سایر برنامه‌های مراسم پیاده‌روی خانوادگی باشد.

جشن روز دختر در پارک کودک شهر ایلام شنبه ۲۲ اردیبهشت ساعت ۱۶ الی ۱۸ و دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت استان در هفته جمعیت برگزار می‌شود.

گفتنی است پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت دهه کرامت و روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) و هفته جمعیت روز جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ساعت ۷ صبح از میدان ۲۲ بهمن آغاز و تا استادیوم تختی شهر ایلام ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.