وقتی مسی را اخراج می‌کنید، فقیر می‌شوید!

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 06:17

وقتی مسی را اخراج می‌کنید، فقیر می‌شوید!



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبرگزاری فارس؛ «بارسلونا بدون مسی فقیر شد»، این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه اسپورت کاتالونیا درباره وضعیت بد آبی-اناری‌ها بعد از دوران پسامسی است.

 

مسی در ۷۷۸ بازی، ۶۷۲ گل برای بارسلونا به ثمر رساند تا بیشترین بازی و گل زده در تاریخ آبی-اناری ها را از آن خود کند.

 

مسی از سال 2004 تا 2021 برای بارسلونا بازی کرد. بارسلونا به همراه اسطوره آرژانتینی در 17 سال 34 جام قهرمانی را فتح کرد که 10 قهرمانی لالیگا و 4 قهرمانی لیگ قهرمانان مهمترین آنهاست.

 

مسی در سال 2021 به شکل بسیار بدی مجبور به ترک باشگاه شد چون بارسلونا با مدیریت لاپورتا نتوانست قراردادها را طوری تنظیم کند که از سقف قراردادهای لالیگا عبور نکند و در نهایت مسی مجبور به ترک بارسلونا و رفتن به پاری سن ژرمن شد.بهترین گل های لئو با بارسلونا در زیر تماشا کنید.

 

نشریه اسپورت می‌نویسد که مدیریت باشگاه با ریاست لاپورتا با «تصمیم شرم آور اخراج مسی باعث ایجاد بحران بزرگ شد که باشگاه را خیلی سریع به سوی نابودی می کشاند».

 

 

بر اساس گزارش رسانه اسپانیایی، احساس لاپورتا برای عبور از دوران پسامسی با «اعتماد به پروژه مضحک سوپر لیگ فلورنتیو پرز» باعث شده تا «بارسلونا امروز بدون مرجع و رهبر شود».

 

منبع خبر "بیتوته" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.