گرمای تابستانی در آببر طارم

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 08:52
مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: طی شبانه روز گذشته روستای خیرآباد زنجان با دمای هوای صفر درجه به عنوان خنک‌ترین منطقه استان ثبت شد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته گرم‌ترین منطقه استان شهر آب‌بر با دمای ۳۵ درجه سانتیگرادبود و بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان صاف و شرایط جوی پایدار است که گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه فردا  نیز این شرایط جوی مستقر خواهد بود،‌ یادآور شد: روز چهارشنبه هفته جاری به تدریج میزان پوشش ابرها در استان افزایش می‌یابد و در برخی مناطق بارش های خفیف و محلی را شاهد خواهیم بود.

رحمن‌نیا ادامه داد: روز جمعه این سامانه تقویت می‌شود و بارش‌های رگباری و وقوع رعد و برق در مناطق مختلف استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه نوسان قابل ملاحظه‌ای به لحاظ دمایی تا روز چهارشنبه نخواهیم داشت، افزود: اواخر هفته دما کاهش می‌یابد و هوای خنکی در استان مستقر خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان ادامه داد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۳ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.