عملیات وعده صادق باید به درستی تبیین شود

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 00:13
گرگان- فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه عملیات وعده صادق باید به درستی تبیین شود، اظهار کرد: امروز وضعیت رژیم صهیونسیتی شکننده تر از قبل شده و به زوال نزدیک است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکویی شامگاه پنجشنبه در اجتماع بزرگ الی بیت‌المقدس و چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان اظهار کرد: امروز امنیت، آرامش و آسایش کشور را مدیون خون شهدا هستیم و به برکت خون آنها ارمغان‌های بزرگی در نظام جمهوری اسلامی ایران به دست آمده است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند و با تمام توان از آن دفاع می‌کنند، افزود: برای نخستین بار در تاریخ اسلام شاهدیم که حکومت ولایی و اسلامی اولین سیلی را بر پیکره کثیف رژیم صهیونیستی زد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: وعده صادق نتیجه صبور و ایستادگی ملت ایران است که رخ داده است و حتی این باعث شد تا ایرانیان خارج از کشور هم به این اتفاق اعتراف کردند که اکنون عزت مندانه در اروپا دارند زندگی می‌کنند.

وی یادآور شد: نتیجه وعده صادق رستاخیز و جنبش دانشجویی از شما تا جنوب آمریکا در ۲۶ ایالت آن فرا گیر می‌کند.

ملک شاهکویی با بیان اینکه عملیات وعده صادق باید به درستی تبیین شود، اظهار کرد: امروز وضعیت رژیم صهیونیستی شکننده‌تر از قبل شده و به زوال نزدیک است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.