ضرورت اقدامات پیشگیرانه برای حفاظت از منابع طبیعی در مجموعه‌های تفریحی گیلان

پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 21:23
رئیس کل دادگستری گیلان گفت: باید اقدامات پیشگیرانه‌ای در راستای حفاظت از منابع طبیعی در مجموعه‌های تفریحی استان به عمل آید.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در نشستی که در خصوص مشکلات کسبه ساحل گیسوم تالش با حضور مسئولان قضایی و متولیان این طرح تشکیل شد، اظهار کرد: دغدغه مردم باید دغدغه مسئولین باشد.

وی افزود: باید دسترسی مردم به مجموعه‌های تفریحی آسان باشد تا همگی بتوانند به راحتی از این مکان‌ها بهره‌مند شوند.

رئیس کل دادگستری گیلان، دستگاه قضایی را متولی حقوق عامه دانست و گفت: قوه قضائیه همواره در مسیر صیانت از حقوق مردم گام برداشته و هر فرد یا دستگاهی که موجبات محدود شدن حقوق مردم را فراهم کند باید در محاکم قضایی پاسخگو باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با تاکید بر ساماندهی هرچه سریع‌تر ساحل گیسوم، تصریح کرد: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا ضمن استفاده مسافران از سواحل و مجموعه‌های تفریحی، اقدامات پیشگیرانه‌ای در راستای حفاظت از منابع طبیعی به عمل آید.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.