رقابت ۵۶۰۰ یزدی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 14:28
آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته مشاغل کیفیت بخشی با حضور بیش از ۵۶۰۰ نفر در ۷ حوزه انتخابی استان یزد صبح روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه برگزار می‎شود.

«جلال عرب خردمند» معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد با اشاره به برگزاری این آزمون همزمان با سراسر کشور ، اظهار کرد: این آزمون در حوزه‌های شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، میبد، بافق، مروست، مهریز و دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

وی گفت: این آزمون شامل مربی امور تربیت بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی است و در مجموع پنج هزار و ۶۱۶ نفر برای شرکت در آن ثبت‌نام کرده‎اند که ۸۷ درصد زن و ۲۳ درصد نیز مردان هستند.

نماینده سازمان امور اداری و استخدامی کشور در استان، بیان کرد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی توسط سازمان جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد و در استان‌ها نیز نظارت بر این آزمون از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواهد بود.

وی یادآور شد: آزمون استخدامی ویژه مشاغل دبیری و هنرآموز نیز ۲۸ اردیبهشت ماه در استان یزد برگزار خواهد شد.

عرب خردمند خاطرنشان کرد: با اعلام نتایج آزمون آموزگاری و استثنایی، مقدمات لازم از سوی آموزش و پروش استان برای شرکت معرفی شدگان به کانون‌های ارزیابی جهت بررسی صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل معلمی در حال انجام است و برگزیدگان نهایی این آزمون‌ها از ابتدای مهرماه سالجاری در کلاس‌های درس مدارس شروع بکار خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.