روزهای پرکار ترمیم خسارت‌های زیرساخت برق در بندرلنگه

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 13:15
مدیر برق شهرستان بندرلنگه گفت: طی روزهای گذشته مدیریت برق شهرستان بندرلنگه روزهایی سخت و پرکار در ترمیم خسارت‌های تندباد و باران و برقراری برق روستاهای درگیر با سیل سپری کرده است.

محمدعلی پارسا امروز ۱۷ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان با ارائه گزارشی از عملکردها با قدردانی از همه نیروهای عملیاتی برق این شهرستان اظهار کرد: با تلاش و سعی همه کارکنان و نیروهای عملیات طعم شیرین خدمت در کام مشترکان و روستاییان این شهرستان نشست.

وی در ادامه گزارشی از خسارت‌های وارد شده ادرائه کرد وافزود: ۱۰۴ اصله پایه فشار متوسط (به همراه هادی و یراقالات) ۱۲ اصله پایه فشار ضعیف، یک دستگاه پست هوایی ۳۱۵ کیلوولت آمپر در توفان و تندباد روزهای اخیر خسارت دید.

مدیر برق شهرستان بندرلنگه هزینه خسارات وارد شده به زیر ساخت‌های برق این ناحیه را بیش از ۲۰ میلیارد تومان برآورد کرد که شامل تعویض تجهیزات و نصب پایه های جدید است.

به گفته پارسا توفان و تندباد به زیر ساخت‌های برق در روستاهای حسینه، مغویه، بارچاه، باورد، گزیر، حمیران، گارستانه، چمپه، بستانه و محلات بندرلنگه و بندرکنگ آسیب رساند.

وی در پایان گفت: این خسارت‌ها شامل برق بندرلنگه و بخش شیبکوه بوده و در سایر مناطق نیز بصورت پراکنده خدمات لازم ارائه شده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.