از رفتن به مناطق گردشگری تربت‌حیدریه پرهیز کنید

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 23:22
فرماندار تربت‌حیدریه از شهروندان خواست از رفتن به مناطق گردشگری و حاشیه رودخانه‌ها به جد پرهیز کنند.

علی اکبر کی‌پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه در بارش‌های روز گذشته و امروز خسارت قابل توجهی به جزء چند مورد آب گرفتگی در پل‌های شهری و روستایی مورد دیگری نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه از چند روز قبل تمامی اعضاء ستاد مدیریت بحران شهرستان در آماده‌باش کامل هستند، از آب گرفتگی و عدم امکان عبور از پل مسیر محور نسر به سمت احمدآباد برای ساعاتی خبر داد و افزود: در بسیاری از روستاها اسکان اضطراری پیش‌بینی شده است.

فرماندار تربت‌حیدریه با اشاره به اینکه هنوز میزان خسارت‌های برجای مانده از سیلاب جمع‌بندی نشده است، عنوان کرد: سیلاب‌ها به حدی نبوده که زیرساخت‌های شهرستان را بخواهد با مشکل مواجه کند.

وی گفت: از شهروندان درخواست داریم با توجه به اینکه بارش‌ها ادامه دارد از رفتن به مناطق گردشگری و حاشیه و بستر رودخانه‌های شهرستان به جد پرهیز کنند.

کی‌پور ادامه داد: مشکلی در زیرساخت‌ها به خصوص آب آشامیدنی و برق شهرها و روستاهای تربت‌حیدریه وجود ندارد، آب‌گرفتگی معابر شهری هم مدیریت شده و آب‌های سطحی هم به خارج از معابر هدایت شده است و مشکل چندانی وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.