سرمربی مشهور والیبال با پائز همدرد شد!

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 09:35
بلنجینی در سال اول مربیگری خود در بلغارستان به مشکل خورده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال بلغارستان از امسال با جیان لورنزو بلنجینی سرمربی جدید و ایتالیایی خود با ترکیبی متفاوت پا به میدان خواهد گذاشت که اکثر بازیکنان این تیم جوان هستند و تنها چند ستاره در این تیم حضور دارند.

اما این تک ستاره های تیم ملی والیبال بلغارستان نیز دچار مصدومیت شده اند. چند روز پیش بود که خبری در رسانه‌های بلغارستانی آمد که الکساندر نیکولوف دریافت کننده قدرتی این تیم که امید اول بلغارستان است به دلیل مشکلات دیسک کمر لیگ ملتها را از دست داده است و همین اول کار  اوضاع را برای بلنجینی سرمربی این تیم سخت و دشوار کرد.

اما گویا این مصدومیت ها تمامی ندارد و دومین ستاره این تیم مارتین آتاناسوف که فصل قبل در تیم لوکوموتیو روسیه توپ می زد هم دچار مصدومیت شده و حضورش در لیگ ملتهای والیبال در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

آتاناسوف به همراه نیکولوف دو دریافت کننده اصلی  تیم ملی والیبال بلغارستان بودند که حالا غیبتشان کار را برای بلنجینی سخت کرده است و معلوم نیست این مربی با تجربه چگونه با این همه مشکلات کنار خواهد آمد. اتفاقی که به نوعی در تیم ملی والیبال ایران نیز برای پائز رخ داده است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.