اعزام نیروهای کمکی برای جست‌وجوی کودک گمشده در کلاله

سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 08:29
فرماندار کلاله از اعزام نیروهای کمکی از دیگر شهرهای استان به همراه سگ های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور برای جست‌وجوی کودک کلاله‌ای در منطقه خبر داد.

فرهاد شیبک فرماندار کلاله صبح سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی رایزنی و پیگیری‌های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیروهای کمکی از استان و شهرستان‌های گنبد، مینودشت و مراوه‌تپه به همراه سگ‌های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله‌ای در منطقه حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می‌شود.

وی گفت: تلاش‌ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان در این خصوص به خبرنگاران گفت:  ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

قاسم غریب آبادی افزود: بلافاصله تیم‌های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، گفت: ۴ تیم از هلال‌احمر شامل ۲۰ نیرو با بکارگیری ۴ دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.

مردم روستا نیز برای کمک به پیدا کردن کودک بسیج شده‌اند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.