توزیع نان رایگان توسط ۱۳۰ نانوایی در شهر کرمانشاه

پنج شنبه 09 فروردین 1403 - 15:32
کرمانشاه- فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه از توزیع نان رایگان توسط ۱۳۰ نانوایی در این شهر در روز میلاد امام حسن (ع) خبر داد.

غلامعلی یاربیگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همه ساله در روز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با همت خیرین و پایگاه‌های مقاومت بسیج نان رایگان بین مردم توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال ۱۳۰ نانوایی در شهر کرمانشاه در روز میلاد امام حسن (ع) نان رایگان بین مردم توزیع کردند، افزود: این اقدام حسنه با اولویت مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر صورت گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه ارزش ریالی این اقدام را حدود ۲۲۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: اقدام مشابهی توسط نانوایی‌هایی در منطقه بیلوار، بخش گودین و همچنین در دیگر شهرستان‌های استان کرمانشاه نیز به انجام رسیده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.