اصرار بارسلونا به جذب ستاره بایرن

جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 02:01
ژاوی به شدت به جذب هافبک بایرن مونیخ علاقه نشان می‌دهد اما خرید این ستاره با توجه به وضعیت مالی بارسلونا بسیار سخت خواهد بود.

ژاوی هرناندس از زمان ورود به بارسلونا نتوانست بازیکنانی که می‌خواهد را در اختیار داشته باشد و تابستان امسال نیز مجبور است به دنبال گزینه‌های مقرون به صرفه بگردد، با این حال، به راحتی در مورد اولویت‌های خود صحبت می‌کند حتی اگر با توجه به مشکلات مالی باشگاه قادر به خرید آنها نباشد.

به گزارش موندو دپورتیوو، یاشوا کیمیش هافبک بایرن‌مونیخ گزینه مورد علاقه او برای نقش محوری است که بارسلونا به شدت نیاز به آن را در تابستان امسال حس می‌کند. از آمادو اونانا هافبک اورتون نیز به عنوان گزینه محبوب هواداران نام برده شده بود، اما به نظر می‌رسد که مسائل مالی مانع هرگونه معامله‌ای شود. مارتین زوبیمندی از رئال سوسیداد نیز مورد علاقه ژاوی است، در حالی که به گیدو رودریگس نیز توجه شده. انجام معامله با زوبیمندی به دلیل بند آزادسازی ۶۰ میلیون یورویی قراردادش بسیار بعید به نظر می‌رسد، اما رودریگس که بارسلونا مذاکرات با او را آغاز کرده، احتمالاً محتمل‌ترین گزینه در بین این سه نفر است زیرا با پایان یافتن قراردادش می‌توان او را به صورت رایگان به دست آورد.

اصرار بارسلونا به جذب ستاره بایرن

کیمیش پس از تابستان آخرین سال قراردادش با بایرن را سپری می‌کند و غول‌های باواریایی باید تصمیم بگیرند که این بازیکن ۲۹ ساله را بفروشند یا قراردادش را تمدید کنند. این ملی‌پوش آلمانی مشتاق پیوستن به بارسلونا است و همیشه از ژاوی به عنوان یکی از الگوهای خود یاد می‌کند. در تابستان گذشته مذاکراتی برای آوردن او به بارسا انجام شده بود اما باز هم مسائل مالی سد راه این معامله شد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که بارسلونا یکی از پنج تیمی است که کیمیش به پیوستن به آن علاقه دارد. آبی‌اناری‌ها قبل از اینکه بتوانند به خرید کیمیش فکر کنند، باید چند بازیکن را با قیمت عالی بفروشند و بعید است که بایرن بدون دریافت مبلغی معقول حاضر به فروش این ستاره باشد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.