(عکس) این قسمت؛ ژیلا صادقی و مجری اخراجی تلویزیون

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 13:48
انتشار تصاویری از ژیلا صادقی، واکنش‌های متعددی در پی داشته است.

فرارو- انتشار تصاویر جدیدی از ژیلا صادقی، مجری خبرساز تلویزیون، با پوششی متفاوت از آنچه که در صداوسیما مدنظر است، مباحث فراوانی را به همراه داشته و چهره‌های مختلف از تفاوت آشکار چنین پوششی انتقاد کرده‌اند.

به گزارش فرارو، یکی از این چهره‌ها، مجتبی پوربخش است؛ مجری سابق برنامه «فوتبال یک» شبکه ورزش صداوسیما که پس از التهابات اجتماعی سال گذشته، از تلویزیون کنار گذاشته شد. پوربخش که پیش از آن به دلیل پرده برداشتن از ابتلایش به سرطان در کانون توجه قرار گرفته بود، پس از ماجرای قطع همکاری‌اش با تلویزیون، تبدیل به یکی دیگر از منتقدان اجتماعی شد.

این مجری اخراجی، در تازه‌ترین نقد‌های تندوتیزش به سراغ ژیلا صادقی رفته و با انتشار تصاویر جدید این مجری زن، چند کنایه تندوتیز به او زده است. ژیلا صادقی پیش از این با حضور در برنامه کامران نجف‌زاده گفته بود شهروند آمریکا است و به این کشور رفت و آمد دارد. پوربخش با اشاره به همین مورد نوشته که امیدواریم ایشان برای تمدید اقامتشان به آمریکای جنایتکار نرفته باشد. اشاره به عبارت جنایتکار اولین طعنه تندی است که پوربخش به ژیلا صادقی می‌زند. او در بخش دوم نقدهایش هم با استفاده از عبارتی نه چندان مناسب از اینکه ژیلا صادقی نسخه‌ای دیگر برای مردم در این شرایط می‌پیچد، ولی خودش به گونه‌ای دیگر عمل می‌کند، تناقض موجود را پررنگ‌تر می‌کند.

(عکس) این قسمت؛ ژیلا صادقی و مجری اخراجی تلویزیون

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.