بیماران سرطانی شرق خراسان رضوی خدمات شیمی‌درمانی را در تربت‌جام دریافت کنند

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 14:58
معاونت درمان دانشکده پزشکی تربت‌جام گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بیماران منطقه تربت‌جام، تایباد، صالح‌آباد، باخرز می‌توانند بدون نیاز به تحمل سفرهای طاقت‌فرسا به شهرهای دیگر، خدمات شیمی درمانی سرپایی را در تربت‌جام دریافت کنند.

محمدصادق معلم زاده در گفت و گو با ایسنا از آغاز بکار بخش خدمات شیمی درمانی سرپایی در تربت‌جام در مرکز آموزشی درمانی سجادیه خبر داد و افزود: از این پس بیماران سرطانی منطقه تربت‌جام و شهرهای اطراف می‌توانند خدمات شیمی درمانی سرپایی را در مرکز آموزشی درمانی سجادیه دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی درمانی سجادیه واقع در منطقه جام راه‌اندازی شد.

معاونت درمان دانشکده پزشکی تربت‌جام در ادامه گفت: این بخش با هدف ارائه خدمات شیمی درمانی سرپایی به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام و ارتقای سطح دسترسی آنها به خدمات درمانی تخصصی راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: از این پس بیماران این منطقه (تربت‌جام، تایباد، صالح‌آباد، باخرز) می‌توانند بدون نیاز به تحمل سفرهای طاقت‌فرسا به شهرهای دیگر، خدمات شیمی درمانی سرپایی را در همین مرکز دریافت کنند.

معلم زاده با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده در این بخش، اظهار کرد: در بخش شیمی درمانی سرپایی سجادیه، تمامی مراحل شیمی درمانی توسط متخصصان آنکولوژی مجرب انجام می‌شود. همچنین خدمات مراقبتی و حمایتی و مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی نیز به بیماران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوبت دهی به بیماران در این بخش به صورت اینترنتی انجام می‌شود و امکان نوبت دهی حضوری نیز در محل مرکز فراهم شده است.

معاونت درمان دانشکده پزشکی تربت‌جام، ضمن ابراز امیدواری به ارائه خدمات هرچه بهتر به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام، از مردم این منطقه خواست در صورت نیاز به خدمات شیمی درمانی سرپایی، به مرکز آموزشی درمانی سجادیه مراجعه نمایند.

وی در پایان کمک به درمان بیماران سرطانی و جلوگیری از رفت و آمد بیماران به سایر مراکز درمانی در سایر شهرها را از اهداف بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی درمانی سجادیه عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.