حداد عادل: از جنبه‌های مردمی بودن انقلاب اسلامی، برگزاری انتخابات مکرر است

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 08 اسفند 1402 - 14:29
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته با حضور مردم و با فداکاری مردم برقرار مانده است.

به گزارش ایسنا، غلامعلی حداد عادل بعد از ظهر سه شنبه - ۸ بهمن ۱۴۰۲ - در نشست خبری در تسنیم اظهار کرد: انقلاب اسلامی فرصتی برای مردم ایران است. انقلاب اسلامی ایران از روز نخست مردمی بوده به دست مردم با همت مردم و با فداکاری مردم به پیروزی رسیده است. در طول ۴۵ سال گذشته با حضور مردم و باز با فداکاری مردم برقرار مانده است.

وی افزود: این انقلابی است که با بیش از ۲۰۰ هزار شهید و یک میلیون جانباز و آزاده در جنگ مردمی بودن خودش را ثابت کرده است. یکی از جنبه‌های مردمی بودنش برگزاری انتخابات مکرر است که از اصل نظام در نظرخواهی سال ۱۳۵۸ با رأی مردم بوده است و این رأی مردم همواره برقرار بوده است. ملتی که انقلاب را به وجود آورده با رأی خودش آن را ادامه داده است.

ادامه دارد ....

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.