اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه به کارگران ساختمانی استان کردستان

چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 08:00
استاندار کردستان، از اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه به کارگران ساختمانی استان کردستان خبر داد و گفت: امیدواریم این تعداد در آینده افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا در همایش روز جهانی کارگر و سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران ، گروه های کار و واحدهای نمونه کارگری استان که با حضور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، کارگران را تلاشگران عرصه اقتصادی کشور و نماد ارزشمند پویایی توصیف کرد.

وی با اشاره به جایگاه ارزشمند جامعه کارگری، اظهار کرد: کارگران اقتصاد مملکت را به حرکت در می‌آورند و بار توسعه استان را بر دوش می‌کشانند.

استاندار کردستان تلاش جامعه کارگران، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار و کارفرمایان در راستای توسعه و پیشرفت استان را قابل تقدیر خواند و گفت: اقدامات عمرانی، تولیدی و صنعتی استان با دستان کارگران استان پیش می‌رود و ما قدردان زحمات این قشر هستیم.

زارعی کوشا از اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه به کارگران ساختمانی استان کردستان خبر داد و گفت: امیدواریم این تعداد در آینده افزایش یابد.

وی با بیان اینکه استان‌های غرب کشور از جمله کردستان از مشکلات و محرومیت مزمن رنج می‌برند، تصریح کرد: امید که مشکلات موجود و کم و کاستی‌ها با وجود نیروهای توانمند در اقصی نقاط کشور برطرف شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: افزایش بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان نویدبخش امنیت شغلی و توجه به این قشر است.

طبق اظهارات زارعی کوشا، تلاش و پشتکار قشر زحمت‌کش کارگران بر هیچ کسی پوشیده نیست، در سال “جهش تولید با مشارکت مردم” این مجموعه می‌توانند همچون گذشته در مسیر رشد، تعالی و پیشرفت کشور گام بردارند و چرخ‌های اقتصادی را با شتاب بیشتری به حرکت درآورند.

لازم به ذکر است : همایش روز جهانی کارگر و مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر استان کردستان به منظور تجلیل از کارگران نمونه استان با حضور جمعی از مسوولان استانی و کشوری در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.