مقام انتظامی: امنیت کامل انتخابات در پایتخت تامین است

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 10:18
معاون عملیات پلیس پایتخت از برقراری نظم و امنیت در انتخابات پیش رو و همچنین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مصلای تهران خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تمهیدات لازم و کامل برای برگزاری نظم و امنیت در تمامی شعبات اخذ رای از یک ماه قبل در جلسات مختلف انجام و مردم با بالاترین نظم و امنیت در روز جمعه در پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد.

وی افزود: در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز نظم و انضباط خوبی در کلیه شعبات اخذ رای که بیش از سه هزار شعبه بود انجام شد اما در مرحله دوم این نظم و امنیت بیشتر و بهتر از دور اول خواهد بود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی پایتخت تاکید کرد: عوامل نیروی انتظامی همیشه در جهت حفظ و امنیت شهروندان تلاش شبانه روزی دارند و در ایام انتخابات نیز این تلاش‌ها بیشتر است.

 

وی همچنین در خصوص برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در مجموعه مصلای امام خمینی (ره) نیز گفت: از امروز این نمایشگاه نیز افتتاح و عوامل نیروی انتظامی در این محل مستقر شده و در جهت نظم و امنیت بازدید کنندگان تا پایان نمایشگاه در محل حضور دارند.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد و مردم حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ۱۶ نماینده را به صحن بهارستان معرفی خواهند کرد.

همچنین برگزاری این انتخابات با استفاده از دستگاه‌های تمام الکترونیک صورت می‌گیرد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.