انتخابات بدون نقص و روان در قائمشهر در حال اجرا است

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 18:52
قائمشهر - رییس حوزه انتخابیه قائمشهر گفت: انتخابات بدون نقص و اشکار و به صورت روان و الکترونیک در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد مولایی قرا عصر جمعه در جمع خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب که، ارسال تمامی صندوق‌ها به شعب تعیین شده تا قبل از آغاز فرایند رأی گیری به اتمام رسید و از ساعت ۸ صبح و آغاز رسمی آغاز رأی گیری، همه شعب آنلاین بودند، گفت: مردم انجام رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی افزود: ۴۱۶ شعبه أخذ رأی در حوزه انتخابیه مشغول اخذ آرا هستند که ۱۳۷۹ صندوق الکترونیکی برای کل حوزه انتخابیه و تعداد ۷۲۳ صندوق الکترونیکی مربوط به اخذ آرای شهرستان قائمشهر است.

فرماندار شهرستان قائمشهر تصریح کرد: از ۲۲ حوزه انتخابیه کشور که به مرحله دوم انتخابات راه یافتند، ۸ حوزه به صورت کاملاً الکترونیک انجام می‌شود و حوزه انتخابیه قائمشهر جزو آن ۸ حوزه است.

مولایی با اظهار این مهم که، کسانی که واجد شرایط رأی دادن هستند می‌توانند با در دست داشتن کارت پایان خدمت، کارت ملی، گذرنامه، شناسنامه و یا گواهینامه رأی دهند، گفت: تمام شرایط برای برگزاری یک انتخاب خوب و پرصلابت مهیا شده و لطف خدا انتخابات بدون نقص و اشکال و به صورت روان در حال برگزاری است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.