شرایط ارسال بار هوایی به خارج از کشور

شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 19:25

شرایط ارسال بار هوایی به خارج از کشور

انسان‌ها همیشه نیاز به ارتباط با یکدیگر و دادوستد دارند. اینکه در کشورهای مختلفی زندگی می‌کنیم نمی‌تواند دلیلی باشد تا ارتباط ما با دنیای اطرافمان از بین برود. بنابراین برای ارتباط با یکدیگر، چه شخصی و چه کاری، انواع حمل‌ و نقل بین المللی به کمکمان می‌آیند و در آن راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید بدون اینکه از کشور خارج شوید، بسته موردنظرتان را به شخص مدنظر بفرستید.

فریت هوایی بار به خارج از کشور چیست؟

فریت بار مسافری بهترین راه برای جابجایی و ارسال لوازم شخصی و وسایل منزل مسافران به خارج از کشور، اعم از دانشجویان و مهاجران میباشد. در این روش بجای پرداخت هزینه‌های سنگین اضافه بار مسافری، و محدودیت‌های زیاد حمل بار همراه، شما میتوانید با پرداخت مبلغی به مراتب پایین‌تر (در حدود 30٪ مبلغ اضافه‌بار )، تمام لوازم شخصی و لوازم منزل خود را پیش از پروازتان، به مقصد خود فریت یا ارسال نمایید. فریت بار مسافری میتواند بصورت هوایی، دریایی و زمینی انجام شود و تمام تشریفات گمرکی میبایست پیش از سفر شما انجام گیرد. فریت بار به آلمان از ایران یکی از پر طرفدارترین خدمات فریت بار هوایی است.

چرا باید از فریت بار استفاده کنیم؟

بیشتر ایرلاین ها علاوه بر جا به جایی مسافران، خدمات دیگری را نیز ارائه می کنند. هر شرکت هواپیمایی به مسافران اجازه می دهد تا مقدار مشخصی بار را همراه خود وارد هواپیما کند. درصورتی که بار شما از وزن مجاز بیشتر باشد، می بایست مبلغی به عنوان اضافه بار، پرداخت کنید. به همین خاطر شرکت های هواپیمایی در سراسر جهان برای ارائه خدمات بهتر، ارسال بار هوایی را در بین فعالیت های خود قرار داده اند. به این ترتیب مردم می توانند از طریق خدمات ارسال بار هوایی از حداقل وزن 10 کیلو گرم تا بالای 300 کیلوگرم بار را به راحتی به روش فریت ارسال کنند.

هزینه فریت بار به خارج از کشور چقدر است؟

به طور کلی هزینه فرستادن محموله به خارج از کشور، تابع فاکتورهای زیر خواهد بود:

  1. قیمت پایه شرکت حمل و نقل بین المللی
  2. نوع محموله (این موضوع از این جهت حائز اهمیت است که گاهی اوقات وزن، به تنهایی نمی‌تواند فاکتور تعیین‌کننده نهایی باشد و برخی از وسایل فضای بیشتری از وزن معادل خود، نیاز دارند. از این جهت در محاسبه هزینه، نوع محموله نیز لحاظ می‌شود.)
  3. ابعاد محموله (ابعاد ممکن است با حجم و وزن در تفاوت بوده و به طور مثال یک بوفه تاجدار در اثاثیه منزل، باعث شود که ارتفاع قابل توجهی در هواپیما، کشتی، کانتینر و … اشغال شود.)
  4. وزن محموله
  5. روش فریت بار (هوایی، زمینی و دریایی)

نکته: توجه داشته باشید که نوسانات ارزی، یکی از عوامل اصلی افزایش هزینه ارسال بار به خارج از کشور بوده و از این روی باید انتظار داشته باشید با جابه‌جایی قابل توجه ارز یا شروع یک تحریم تازه علیه کشور، این مبالغ نیز با جابه‌جایی و نوسان همراه باشند.

شرایط ارسال بار هوایی به خارج از کشور

فریت بار به چه کشورهایی انجام می‌شود؟

شما می‌توانید محموله‌ها و لوازم خود را به هر شهری در جهان که دارای فرودگاه باشد، بصورت هوایی فریت نمایید. ضمنا ما در شرکت راه سان کالا می‌توانیم ترتیبی اتخاذ نماییم تا چنانچه شهر مقصد شما فاقد فرودگاه باشد، بار شما از نزدیک‌ترین فرودگاه تا مقصد شما، بصورت زمینی تراک شود. امروزه خدمات لجستیکی با پیشرفت‌های وسیع خود، این امکان را فراهم نموده تا محموله‌ها بصورت ترکیبی، به شکل‌های هوایی و دریایی و زمینی، به هر نقطه از جهان ارسال شوند. فریت بار از فرودگاه امام خمینی یکی دیگر از خدمات شرکت راه سان کالا می باشد.

آیا برای فریت بار مجوز ضروری است؟

با توجه به ماهیت برخی بارها، بسته‌بندی و یا بعضی از مقصدها که حساسیت‌های خاصی برای ورود کالا به کشورشان دارند، و یا گاها درخواست خود مشتری، نیاز به گرفتن برخی مجوزها (از قبیل: گواهی سم پاشی صندوق چوبی، گواهی مبدا و...) قبل از ارسال بار وجود دارد . پرسنل با تجربه و متخصص ما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اقدام به تهیه و گرفتن کلیه مجوزهای لازم جهت ارسال و یا ترخیص بار در مقصد شما می‌نمایند. سابقه طولانی و ارتباط موثر شرکت راه سان کالا با کلیه سازمان‌ها و شرکت‌های ذی‌صلاح جهت صدور و گرفتن مجوزهای لازم، اطمینان بخش خدمات حرفه‌ای و مطمئن به شما مشتریان عزیز می‌باشد.

بسته بندی برای ارسال بار بر عهده کیست؟

در صورت سهل انگاری در انجام بسته بندی کالا، لوازم تجاری و .. برای فرستادن بار به خارج از کشور و رعایت نکردن استانداردهای لازم، آسیب دیدگی بار و ایجاد خسارت هایی در آن گریز ناپذیر است. در نهایت علاوه بر خسارت وارده در فرستادن بار به خارج از کشور، هزینه پرداختی هم به خسارت های ذکر شده فوق اضافه میشود. نکته: اگر بار به صورت هوایی و یا گاها دریایی به خارج از کشور ارسال شود بایستی بسته بندی به صورت پالتهای چوبی و یا فلزی برای ارسال بار به خارج از کشور صورت گیرد.

مدت زمان ارسال بار به خارج از کشور چقدر است؟

همانطور که گفته شد ارسال بار به خارج، از طریق هواپیما مدت زمان کمتری دارد و در بهترین و سریع‌ترین زمان ممکن، کالا به مقصد می‌رسد. مدت زمان دقیقی نمی‌توان گفت، زیرا زمان تا حد زیادی به ایرلاین انتخابی شما و مسافت تا کشور مقصدتان دارد. مدت زمان ارسال مرسولات پستی به خارج از کشور، از طریق روش زمینی درصورتی که کشور مقصدتان همسایه باشد بسیار کوتاه و کارآمد است. در میان این روش‌ها، ارسال کالا به خارج از کشور با کشتی بیشترین مدت زمان را دارد اما برای کالای حجیم و سنگین که مدت زمان اهمیتی ندارد و هزینه کمتر مدنظر است، بهترین گزینه ارسال پست به خارج از کشور است.

ممنوعات پستی به خارج از کشور شامل چه اقلامی است؟

برخی مواد مانند انواع سلاح‌های گرم و سرد، مایعات سمی از جمله آفت‌کش‌ها، مواد رادیواکتیو، اجسام خطرناک و قابل اشتعال، اشیاء ارزشمند مانند سکه و طلا و غیره و کالاهای قاچاق قابل ارسال نیستند. همچنین با توجه به قوانین کشور مقصد ممکن است برخی محدودیت‌های دیگر نیز وجود داشته باشد.

بهترین شرکت فریت بار در ایران کدام است؟

شما با تماس با شرکت فریت بار راه سان کالا می‌توانید از مشاره تلفنی یا حضوری کارشناسان ما در زمینه‌ی فریت بار مسافری، به صورت رایگان بهره‌مند گردید. کارشناسان ما با دانش و تجربه کافی در زمینه فریت بار مسافری ، پاسخگوی تمام پرسش‌های شما بوده، و سریع‌ترین، ایمن‌ترین و کم هزینه‌ترین روش ارسال بار را به شما پیشنهاد خواهند داد. شما با استفاده از مشورت کارشناسان ما می‌توانید از کالاهای غیرمجاز در فریت بار، تخفیف‌های حمل خارجی، و نیز قوانین گمرکی و فرودگاهی مبدا و مقصدتان مطلع گشته و کلیه فرآیند ارسال لوازم منزل و یا وسایل شخصی خود را با آرامش و اطمینان به پایان برسانید .

در ضمن با اطمینان میتوان گفت شرکت راه سان کالا خدمات بسته‌بندی حرفه‌ای برای بار و کالاهای شما ارائه می‌دهد. با توجه به نیازهای مختلف مشتریان، این شرکت از بسته‌بندی‌های مختلفی استفاده می‌کند که شامل جعبه‌های مقوایی، پالت‌های چوبی و بسته‌بندی‌های پلاستیکی می‌شوند. این مجموعه از تجهیزات بسته‌بندی حرفه‌ای برای ارائه خدمات با کیفیت استفاده می‌کند.

با ما در تماس باشید

09121158432

02155677969

09192361082


این محتوا تبلیغاتی است

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.