سفر مدیرعامل استقلال به دوبی، ‌شاید وقتی دیگر

شنبه 20 خرداد 1402 - 06:19
سفر سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به امارات برای مذاکره با دو مربی خارجی به تعویق افتاد.

به گزارش "ورزش سه"، حجت کریمی قصد داشت جمعه شب در سفری کوتاه به امارات با دو مربی خارجی به گفت و گو بنشیند و در صورت توافق نهایی با آنها برای عقد قرارداد به تهران سفر کند. او در مصاحبه ظهر پنجشنبه خود سفر خود به دوبی را رسانه‌ای کرده بود.

حالا اما با توجه به برخی اتفاقات سفر کریمی با امارات فعلا لغو شده است. سرپرست مدیرعاملی استقلال عصر روز جمعه در مصاحبه ای اعلام کرد که اگر قرار بر استخدام مربی خارجی باشد، عقد قرارداد با او حتما باید در تهران صورت بگیرد.

از سوی دیگر با توجه به اینکه مشخص شده در مجمع روز یکشنبه استقلال تغییراتی در بدنه هیات مدیره باشگاه صورت می‌گیرد و نظر مدیران جدید در انتخاب سرمربی تاثیرگذار است، کریمی فعلا تصمیم گرفته مذاکرات با مربیان خارجی را تا بعد از مجمع متوقف کند.

بر این اساس مذاکرات مدیران استقلال با مربیان فعلا صورت نمی‌گیرد و بعد از اضافه شدن اعضای جدید به هیات مدیره درباره سرمربی با نظر آنها اقدام خواهد شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.