آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است

شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 11:29
رشت- مراسم سوگواری و عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) با حضور مردم متدین و ولایتمدار مناطق مختلف گیلان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، علاوه بر برگزاری مراسم در مساجد، حسینیه‌ها و منازل، امروز آئین سینه زنی با حضور عزاداران در تمام شهرها و بخش‌های گیلان برگزار می‌شود.

آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین گیلان در سراسر این استان همگام با همه عاشقان و دوستداران اهل‌بیت (ع) با حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و عشق و و ارادت خود را بار دیگر به خاندان اهل بیت (ع) ابراز داشتند.

آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است

گفتنی است؛ مراسم عزاداری خیابانی و دسته سینه زنی به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) از ظهر امروز سه شنبه از مقابل مساجد برخی شهرستان‌های استان آغاز و همچنان ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.